شناسه خبر : 99194
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردشگری دینی و دفاع مقدس با ابتکارات جدید قابل توسعه بیشتر است

فاش نیوز - ضرغامی با اعمال برخی ابتکارات در حوزه‌های گردشگری دینی و دفاع مقدس می‌توان این حوزه را توسعه بیشتر داد.

 

«عزت‌‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه گردشگری مذهبی، گردشگری مقاومت و گردشگری دفاع مقدس از اولویت‌های کاری ما قرار داده شده است، اظهار داشت: اقدامات متعددی پیرامون توسعه این نوع گردشگری در وزارت‌خانه مصوب شده و درحال پیگیری است.

وی تصریح کرد: بخش‌هایی از وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مثل شرکت مادر تخصصی گردشگری مشخصاً ماموریت پیدا کرده است تا به این حوزه خدمات دهی داشته باشد لذا برنامه‌های ما در این حوزه بسیار زیربنایی و وسیع است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پاسخ به سوالی پیرامون ابعاد تربیتی گردشگری دفاع مقدس و نوع نگاه وزارت خانه میراث فرهنگی گفت: حتما گردشگری دفاع مقدس اهداف متعددی را محقق می‌کند ضمن اینکه برای جوان‌ها بسیار لذت‌بخش و پرنشاط است.

ضرغامی به محیط‌های مختلف گردشگری دفاع مقدس پرداخت و گفت: از اکوتوریسم مناطق گردشگری دفاع مقدس تا مرزها و طبیعت متنوعی که دفاع مقدس در آن مناطق رقم خورده است تا رویدادهایی که در مناطق مورد نظر صورت گرفته است و روایت‌های خیلی خوبی که انجام می‌شود همگی می‌تواند برای نسل جوان ما آموزنده و امیدوار کننده باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مختلفی که در قالب راهیان نور شکل می‌گیرد جذاب، لذت‌بخش و فوق‌العاده بوده و دارای ابعاد آموزشی و تربیتی است و همیشه رو به رشد است. با اعمال برخی ابتکارات در حوزه‌های گردشگری دینی و دفاع مقدس می‌توان این حوزه را توسعه بیشتر داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi