شناسه خبر : 99262
شنبه 19 فروردين 1402 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعه سیاه اشغالگران؛ از عملیات صبحگاهی «اغوار» تا عملیات شبانگاهی «تل‌آویو»

فاش نیوز - سومین جمعه ماه مبارک رمضان برای اشغالگران قدس به شکل کابوس‌واری رقم خورد و فلسطینیان در پاسخ به جنایات مستمر آنها به عمق این رژیم اشغالگر ضربه زدند.

جمعه سیاه اشغالگران؛ از عملیات صبحگاهی «اغوار» تا عملیات شبانگاهی «تل‌آویو»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناامنی و بی ثباتی و تنش سیاسی در رژیم صهیونیستی با عملیات‌های مستمر مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری همچنان ادامه دارد تا جایی که سومین جمعه ماه مبارک رمضان برای اشغالگران قدس به شکل کابوس‌واری رقم خورد.

بیشتر بخوانید

روز جمعه با عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در اغوار آغاز شد که طی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و شامگاه جمعه هم دو عملیات جداگانه در تل آویو عمق رژیم نامشروع رخ داد که طی آن دستکم یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری زخمی شدند.

عملیات ضدصهیونیستی شامگاه جمعه در تل آویو در نخستین سالروز عملیات سال گذشته خیابان دیزنگوف تل آویو به دست شهید «رعد حازم» صورت می‌گیرد.

اعتراف لیبرمن به فروپاشی کامل «بازدارندگی رژیم صهیونیستی» در برابر حزب الله

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی با مضحک خواندن حملات این رژیم و ناکارامدی آن اذعان کرد که بازدارندگی اسرائیل در برابر جنبش حزب الله به طور کامل فروپاشیده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi