شناسه خبر : 99328
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پخش نسخه تلویزیونی «موقعیت مهدی»

فاش نیوز - جبلی از پخش سریال «عاشورا»، نسخه تلویزیونی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»به کارگردانی هادی حجازی‌فر خبر داد و گفت: کارگروه رصد صداوسیما نسبت و سهم تولیدات دفاع مقدس در کنداکتور سالیانه را مشخص می‌کنند تا متناسب با آن مراکز تولید محتوا اقدام به تولید محتوای مورد نظر کنند.

 

«پیمان جبلی» رئیس صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که در کارگروه‌های قرارگاه‌ محتوایی صداوسیما مورد تاکید قرار دارد، کارگروه تخصصی تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، اظهار داشت: در این زمینه پیشنهادات متعددی و متنوعی برای ساخت برنامه در قالب‌های مختلف نمایشی، مستند و ... آماده شده است که در اختیار مراکز تولید محتوا مثل سیما فیلم و سیمرغ و مرکز تولید آثار کوتاه قرار داده شده است که به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پخش نسخه تلویزیونی «موقعیت مهدی»/ سهم تولیدات دفاع مقدس را مشخص می‌کنیم

وی از پخش سریال «عاشورا» خبر داد و گفت: فکر می‌کنم یکی از شاخص‌ترین تولیدات امسال صداوسیما در حوزه دفاع مقدس که به‌زودی پخش خواهد رسید سریال عاشورا است که نسخه تلویزیونی فیلم «موقعیت مهدی» است که انشالله یک کار ویژه و الف‌ویژه در حوزه دفاع مقدس خواهد بود.

رئیس صداوسیما در پاسخ به اینکه میزان تولیدات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌لحاظ کمی و کیفی در دوره جدید مدیریت صداوسیما چگونه بوده است، گفت: ما برای اینکه جای خالی تولیدات دفاع مقدس را در کنداکتور صداوسیما ببینیم ماموریت ویژه‌ای به کارگروه تشکیل شده محول کرده‌ایم تا نسبت و سهم تولیدات دفاع مقدس در کنداکتور سالیانه را مشخص کنند تا متناسب با آن مراکز تولید محتوا اقدام به تولید کنند.

جبلی خاطرنشان کرد: قرارگاه تولید محتوای صداوسیما رصد و پایش مستمر دارد تا متوجه شویم این موضوع نسبت به دیگر موضوعات چقدر در کنداکتور قرار گرفته است و متناسب با آن تولید و ایجاد محتوا صورت خواهد گرفت.

پخش نسخه تلویزیونی «موقعیت مهدی»/ سهم تولیدات دفاع مقدس را مشخص می‌کنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi