شناسه خبر : 99345
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای نشان طلای کشوری دختر نوجوان به شهید گمنام

فاش نیوز - دختر ورزشکار ملایری، نشان طلای کشوری خود را به‌مناسبت ثبت رکورد ورزشی شش هزار شهید عملیات بیت‌المقدس در سال ۱۳۹۴، در شب نوزدهم رمضان به شهید گمنام دفاع مقدس هدیه کرد.

 

به گزارش دفاع‌پرس، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب قدر، مردم شهیدپرور ملایر میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام مربوط به جزیره مجنون بود که ۱۹ هیات مذهبی این شهرستان به شایستگی از این شهید گمنام میزبانی کردند که در این میان ورزشکار دختر نوجوان ملایری در جمع کثیری از ورزشکاران این شهرستان، با استقبال از پیکر شهید والامقام، دست به یک حرکت اخلاقی و قهرمانانه زد.

اهدای نشان طلای کشوری به شهید گمنام

«زهرا جعفرپور» که از سنین پایین در رشته هلاهوپ فعالیت می‌کند و رکوردار پله‌های برج میلاد، رکورددار هلاهوپ جهان در آب‌های خلیج فارس است، تاکنون در این رشته و دیگر رشته‌ها صاحب مدال‌های ملی و جهانی است. او در رشته‌های سه‌گانه، هولاهوپ و چندین رشته دیگر صاحب رکورد‌های ملی است و از کودکی تاکنون در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کرده است و در حال حاضر رکورددار رشته هولاهوپ در جهان است.

وی در سخنانی اظهار داشت: سال ۱۳۹۴ به مناسبت ثبت رکورد ورزشی ۶ هزار شهید والامقام عملیات بیت‌المقدس در شهر مشهد، مدال طلا کسب کردم که این مدال را به شهید گمنام تقدیم می‌کنم.

هولاهوپ یک حلقه که در اطراف کمر، اندام و گردن چرخانده می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi