شناسه خبر : 99350
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از اعضای هیئت نظارت بر سازمان‌های وابسته بنیاد

فاش نیوز - چهلمین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح یکشنبه 20 فروردین برگزار شد.
 
تقدیر از اعضای هیئت نظارت بر سازمان‌های وابسته بنیاد/بررسی اجرای اساسنامه سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر

به گزارش «ایثار»، در این نشست عملیاتی شدن و اجرای اساسنامه جدید سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر و نیز اتخاذ تدابیر لازم برای پیاده‌سازی مناسب مفاد اساسنامه این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرآیند اجرایی آغاز به کار سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر طراحی و برای تصمیم‌گیری به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشنهاد شود.
در این جلسه به منظور تقویت ارتباط بانک دی با بنیاد و جامعه ایثارگری و با هدف انتفاع بیشتر ایثارگران، مقرر شد پیش‌نویس متن سیاست‌های کلی بانک دی توسط هیئت نظارت تهیه و برای اتخاذ تصمیم به رئیس بنیاد ارائه شود.
در پایان این نشست مراتب تقدیر و تشکر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حسن تدبیر و عملکرد مناسب هیئت نظارت در سال 1401 ابلاغ و لوح تقدیر ایشان توسط رئیس هیئت به اعضا اهدا شد. در بخش‌هایی از این تقدیرنامه از اهتمام هیئت نظارت بر اصلاح ساختار حوزه‌های تابعه و وابسته بنیاد و برقراری عدالت و صداقت و امانت‌داری در انجام امور قدردانی شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi