شناسه خبر : 99440
دوشنبه 28 فروردين 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران ازمسئولین بنیادشهید بیشتر ناراضی اندتا مجلس ودولت

فاش نیوز - آقا شما ازاین همه تلاش بنیادشهید تشکر نمی کنیدکه این همه منت سر ایثارگران می گذارند؟

بازهم خدا را باید شکرکنیم و گرنه شاید اصلا حقوقی برای ایثارگران در کارنبود!

اگه مشکلی در ارائه خدمت به قشر ایثارگر وجود داشته باشه، بنیادشهید میگه باید هیات وزیران و یا مجلس تصویب کنه، ولی اگه امکاناتی الکی مثل ماشین و یا خیلی سرکاری های الکی دیگه باشه بنیادشهید میاد پشت تلویزیون و اعلان میکنه که باتلاش مسئولین بنیادشهید وایثارگران ما این امکانات را دراختیار خانواده شهدا و ایثارگران قراردادیم!

دیدن که خیلی هم هول میشن و صبرنمی کنند که بابا این قولی که مجلس ودولت داده راست است یا دروغ؟! و متاسفانه بعدش هم نمیان بگن به مادروغ گفتن و این قولی که دادن عملی نشد!

خیلی ازمردم هم فکر میکنن وقتی مسئولین خود بنیادشهید میان این حرف ها را می زنند یعنی درسته و انجام شده.

خدائی اگه مسئولین بنیادشهید مرد هستند بیان هرخدماتی که دراین دو سال دراختیار خانواده ایثارگران گذاشتند را درتلویزیون اعلام و یا به صورت مناظره ای رو در رو با مسئولین دولت و مجلس موضوع روشن بشه تا معلوم باشه که دراین دو سال اخیر بنیادشهید و امورایثارگران کم کارترین مسئولین را دراین ۴۳ سال دربین دولت های گذشته داشته.

ما از آقای رئیسی خیلی گلایه داریم!

باید برای بنیادشهید و امورایثارگران مسئولی که دربین ایثارگران محبوبیت داره انتخاب می کرد ولی دراین مورد اصلا به خود ایثارگران توجهی نشده است.

ما در این دو سال در بنیادشهید فقط تبلیغات دیدیم و اصلا کارجدی که مورد توجه ایثارگران باشه ندیدیم. خدا به آقای پاکدل خیر بده که اخیرا نیامد تبلیغاتی صحبت کنه و فعلا که حقیقت را گفته مردم ببینند و بشنوند که حقوق ماهم مثل و به اندازه بقیه کارمندان اضافه میشه و تازه دربعضی جاها مثل حق پرستاری کلی عقب هستیم!

اگه دولت میگه حقوق کارگران مثلا ۵۷ درصد اضافه شده سازمان برنامه وبودجه حق پرستاری جانبازان و یا والدین شهدا را ۳۸ درصداضافه می کنه! نمونه اش سال قبل باید ۵۷ درصد اضافه می شد دلی فقط ۳۸درصداضافه کردن با اینکه چندباری هم شبکه ملی ایثارگران در سازمان برنامه وبودجه پیگیری کرد ولی مسئولین بنیاد با جانبازان همراهی نکردند و این طور به نظرمیرسه که درپشت پرده با سازمان برنامه و بودجه درموردپرداخت نکردن حق پرستاری خانواده شهدا و ایثارگران به توافق رسیده باشن.

این مسئولین بنیادشهید ماست که حتی یک بارهم به مشکلات ماتوجه نمی‌کنند درصورتی که این وظیفه مسئولین بنیادشهید هست که مشکلات ما را پیگیری کنند! این را حقیقتا می گویم برید ازایثارگران بپرسیدکه ایثارگران ازمسئولین بنیادشهید بیشتر ناراضی و ناراحت هستند تامجلس ودولت. آخه این انصافه؟ نمی گم عدالت، چون اون وقت به عدالت هم توهین میشه!

ما دیگه گلایه ای هم نداریم چون خودمون می‌دانیم دیگه فرصتی نیست، بیشتر ما جانبازان عوارض جنگ را داریم، شما هر روز ببینید چندین نفر از جانبازان و والدین شهدا به رحمت خدا میرن!

 پس می گیم به زودی با مسئولین بنیادشهید در قیامت به هم می رسیم، آن هم خیلی زود، که اصلا شما فکرشو نمی کنید!

* علی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi