شناسه خبر : 99490
دوشنبه 28 فروردين 1402 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخلفات بانک دی در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است

فاش نیوز - یکی از شبکه‌های معاند با انتشار برخی اخبار قدیمی و تکراری منتشر شده مدعی افشای تخلفاتی شده است که در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

 

تخلفات بانک دی در دستگاه قضایی در حال رسیدگی استبه گزارش دفاع‌پرس، در روز‌های اخیر یکی از شبکه‌های معاند برخی اخبار قدیمی از تخلفات بانک دی را نشر داده است در حالی که این تخلفات مربوط به قبل از سال ۱۳۹۸ بوده و در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

ادعای مضحک افشای این تخلفات در حالی است که این اطلاعات بار‌ها توسط مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار گرفته است و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چندین نوبت توضیحاتی در این باره ارائه کرده است و از جمله در برنامه «صف اول»، خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی در دستگاه قضایی در این باره تشکیل شد و متخلفان نیز شناسایی شده‌اند، مستندات و مدارک نیز تهیه شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در حال رسیدگی است و افراد متخلف احضار شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه اکنون بانک دی وضعیت خوب و مطلوبی پیدا کرده است، همچنین سهام بانک نیز رشد خیلی خوبی داشت و مجامع آن تشکیل شده است و به دنبال این هدف هستیم که مدیریت بانک دی در اختیار سهام‌داران این بانک قرار بگیرد.

بدیهی است اطلاع‌رسانی درباره این رسیدگی‌ها توسط قوه قضائیه صورت می‌گیرد ضمن اینکه حسب اطلاعات منتشر شده متخلفان این پرونده نیز دستگیر شده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi