شناسه خبر : 99496
دوشنبه 28 فروردين 1402 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان شهدا با تمام وجود و حسن عمل به ایثارگران خدمت کنند

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه یکشنبه 27 فروردین ماه در دیدار با فرزندان شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: توقع این است که فرزندان شهدا که در بنیاد شاغل هستند با حسن ظن، حسن عمل و تمام وجود به ایثارگران خدمت کنند.
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با بیان اینکه هرگاه در دیدارهای عمومی و خصوصی به خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم، ایشان تأکید دارند که سلام ما را خدمت تمام خانواده‌های ایثارگران برسانید، گفت: من نیز سلام ایشان را به شما ابلاغ می‌کنم و آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما دارم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان روایتی از سپاسگزاری از همسران شهدا پرداخت و تصریح کرد: شخصی از پیامبر اکرم (ص) سؤال کرد به چه کسی نیکی کنم و ایشان سه بار توصیه به نیکی به مادر کردند و پس از آن توصیه به نیکی به پدر کردند و شما فرزندان شهدا نیز باید این مرتبه چهارم را هم به مادرانتان نیکی کنید، زیرا این عزیزان در طول زندگی برای شما هم پدر و هم مادر بودند.
وی خطاب به فرزندان شهدا ادامه داد: پدران بزرگوار شما با فرصت‌طلبی به موقع، شهادت را بر زندگی در این دنیا ترجیح دادند که این موضوع در جای خود باارزش است، اما در حال حاضر که از زمان میان‌سالی مادرانتان گذشته، آن‌ها نیاز دارد تا شما تنها گوشه کوچکی از حقی که این عزیزان بر گردن شما دارند را ادا کنید.
حجت الاسلام والمسلمین شکری با اشاره به اینکه مادران فرزندان شهدا با انواع و اقسام مشکلات توانستند تاب بیاوردند، تأکید کرد: حق‌شناسی ایجاب می‌کند که شما با بوسیدن دست و پای آنان در صدد کم کردن غمشان باشید و همچنین به صورت تمام و کمال در خدمتشان بوده و آنها را تکریم کنید.
وی افزود: شهادت فرصت‌طلبی است، اما درد را جرعه‌جرعه نوشیدن به مراتب سخت‌تر از یک بار تیر خوردن و شهید شدن است، این بزرگواران برای هر مرحله از رشد شما مسئولیت‌های فراوانی را بر دوش کشیدند، لذا شما باید سعی کنید تا غم و غصه‌های مادرانتان را کم کنید.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تا زمانی که شما به بنیاد نیامده و در آن مشغول به کار نشده بودید، حقی از شما بر گردن بنیاد بود که باید آن را ادا می‌کرد، خاطرنشان کرد: اما امروز شما به عنوان یک فرزند شهید که به مردم خدمت می‌کند نیستید، بلکه کارمند این نهاد هستید و اگر کار کردن برای خانواده ایثارگران خوب است برای فرزندان شهدا بهتر است و باید از بقیه بهتر عمل کنید زیرا مشکل مراجعه کنندگان را درک می‌کنید.
وی توصیه کرد: توقع این است که فرزند شهید در مقابل ایثارگر آنچه که خوبی و خلاقیت است با حسن ظن، حسن عمل و تمام وجود انجام دهد و امام حسین (ع) می‌فرمایند حوائج مردم برای شما یک نعمت است، پس خسته نشوید تا نعمت خدا بر شما مستدام باشد.
در این مراسم محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به بیان نکاتی درباره اهمیت و جایگاه خدمت به ایثارگران پرداختند.
منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
از مکافات عمل غافل مشو * گندم از گندم بروید جو زجو *
نماینده محترم ولی فقیه جناب شکری شممممممما چه کردید برای فرزندان شهدا که توصیه میفرمایید . ما که جز ستم ندیدیم فرزندان شهدا یک مویشان به پدرشان برود کولاک میکنند کنار گود نشستید میگید لنگش کن شما بعد شهدا چه کردید برای فرزندانشان پیشکش برای چه کسانی کارکردید ومثمر ثمر واقع شدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟3757
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi