شناسه خبر : 99530
سه شنبه 29 فروردين 1402 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید سعید مریدی اهداکننده فعال خون بود

فاش نیوز - شهید بزرگوار سعید مریدی تازه‌ترین شهید مدافع امنیت هرمزگان بنابر اعلام سازمان انتقال خون ایران از اهدا کنندگان فعال خون بوده است.

 

به گزارش دفاع‌پرس، تعبیر زیبایی از شهید قاسم سلیمانی وجود دارد که می‌گوید: تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی و این را در میان شهدایی که این روز‌ها در کوچه‌ها و معابرمان نام آن‌ها را می‌شنویم، صدق می‌کند.

شهید سعید مریدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان که هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی در منطقه رودخانه این شهرستان آسمانی شد، به روایت سازمان انتقال خون ایران از اهداکنندگان فعال خون نیز بوده است.

ابعاد جدیدی از زندگی شهید مدافع امنیت/ شهید سعید مریدی اهداکننده فعال خون بود

اهدا کنندگان خون انسان‌های شریفی هستند که نسبت به مشکلات جامعه احساس مسولیت می‌کنند. بیهوده نیست که نامداران بزرگ وشهدای گرانقدر عضو خانواده اهدا کنندگان خون هستند وشهید سرهنگ سعید مریدی نیز عضوی از همین خانواده بود که اهدای خون را تا مرز شهادت ادامه داد.

شهید امنیت از اهدا کنندگان مستمر خون بود و هنوز آخرین خونی که اهدا کرده گرمی بخش زندگی بیماران است که خبر شهادتش مردمان هرمزگان را غمگین ساخت.

این شهید بزرگوار برای آخرین بار در نیمه‌های اسفند ۱۴۰۱ اهدای خون کرد و در شمار اهداکنندگان فعال بود که همیشه نجات جان همنوعانش را وظیفه خویش می‌دانست و در پایان با مشق ایثار وعشق به همنوعان، خون و تمام وجود خود را در راه نجات و امنیت جامعه تقدیم حضرت حق کرد.

ابعاد جدیدی از زندگی شهید مدافع امنیت/ شهید سعید مریدی اهداکننده فعال خون بود

اهالی رودان نیز با شناخت از مجاهدت‌های فراوان وی در راه امنیت و آسایش مردم، وداعی شکوهمند با او کردند.

از شهید سعید مریدی ۳ فرزند و نام نیک به یادگار مانده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi