شناسه خبر : 99560
چهارشنبه 30 فروردين 1402 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها با خانواده شهید ارامنه در تبریز

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از حضور در میان خانواده شهید ارامنه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بطور مستمر در مناسبت های مختلف ادامه خواهد یافت...

فاش نیوز - همزمان با 29فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در پنجمین سفر استانی خود، با خانواده شهید «هراچ هامبر سومیان»، از شهدای اقلیت های دینی، در شهر تبریز دیدار و گفتگو کرد.

بر پایه این گزارش، همزمان با 29فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در پنجمین سفر استانی خود، به همراه مدیرکل، همچنین فرمانده پلیس فرودگاه های آذربایجان شرقی، با حضور در منزل شهید هراچ هامبر سومیان، از شهدای اقلیت های دینی در شهر تبریز دیدار و گفتگو کردند.

رضا علامه زاده، آمار شهدای اقلیت های دینی، اعم از مسیحیان، کلیمیان و زرتشتیان را نشانه ای بسیار روشن از همبستگی و همراهی اقلیت ها در دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی عنوان کرد؛ که تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کرد.

وی هدف از حضور خود در منزل این خانواده شهید معزز ارمنی را ایفای مسئولیت اجتماعی و ابلاغ سلام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به این خانواده ایثارگر هم‌وطن عنوان نمود.

آذری، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در میان این خانواده شهید ارامنه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بطور مستمر در مناسبت های مختلف ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است شهید هراچ هامبار سومیان از سربازان غیور ارتش بود که پس از حدود بیست و چهار ماه حضور مستمر در جبهه های غرب کشور و در حالی که ده روز پایانی خدمت مقدس سربازی  خود را می گذراند، در سال 1367 حین بازگشت به پادگان در منطقه  پیرانشهر دچار سانحه شد و به شهادت رسید.

در پایان نیز به رسم یاد بود، لوح تقدیر و چفیه به عنوان نماد مقاومت رزمندگان اسلام، به این خانواده شهید والامقام اهدا شد و از شجاعت و دلاوری های این شهید هم‌وطن امنی تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi