شناسه خبر : 99567
یکشنبه 03 ارديبهشت 1402 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی

اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت

بررسی روند تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، دیدار با مشاور ایثارگران استاندار و ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به ایثارگران فرودگاه ها، به ویژه...

فاش نیوز - مشاور شرکت فرودگاه ها در امور ایثارگران، با سفر به شهر تبریز، با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل و بازنشسته این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

بر پایه این گزارش، در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی های انجام شده در حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مشاور این شرکت در امور ایثارگران، با سفر به شهر تبریز، با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل و بازنشسته شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گفته رضا علامه زاده، در این سفره سه روزه دیدارهای متعدد و برنامه های متنوعی، به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اجرا درآمد.
وی هدف از این سفر سه روزه را ابلاغ سلام مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، و دیدار با ایثارگران فرودگاه های استان آذربایجان شرقی بیان کرد و افزود: حضور در منزل شش نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان دفاع مقدس فرودگاه تبریز به اتفاق مدیرکل و مدیران و مسئولان فرودگاهی تبریز و اهدای سلام و تقدیم لوح تقدیر به نمایندگی از مدیرعامل به این عزیزان، در راستای اجرای طرح سپاس، برگزاری جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ با ایثارگران، بررسی روند تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، دیدار با مشاور ایثارگران استاندار و ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به ایثارگران فرودگاه ها، به ویژه فرودگاه تبریز، دیدار با خانواده هراچ هامبار سومیان از خانواده های شهدای ارامنه تبریز، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ سه شهید گمنام و تجلیل از فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و مسئول امور ایثارگران فرودگاه تبریز از دیگر برنامه هایی بود که طی این سفر انجام گردید.

گفتنی‌ست مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، انجام این حجم برنامه در یک سفر فشرده سه روزه را نتیجه ایجاد تغییر و تحول در حوزه ایثارگران و اهتمام مدیرعامل و مدیران شرکت فرودگاه ها به مقوله توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi