شناسه خبر : 99633
سه شنبه 05 ارديبهشت 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر کشور

فاش نیوز - در دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون آموزش متوسطه و رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر کشور مورد تأکید قرار گرفت.
 
دیدار مدیرکل آموزش بنیاد با معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش/ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر کشور
به گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست درخصوص برگزاری زنگ ایثار و مقاومت جهت ترویج فرهنگ ایثار، گفت: در سال تحصیلی پیش‌رو زنگ ایثار و مقاومت هم‌زمان با زنگ مهر با حضور ریاست محترم جمهور نواخته و این مراسم در تمام مدارس کشور با حضور مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مراسم تجلیل از منتخبان طرح پویش ایثار سال تحصیلی جاری نیز هم‌زمان با مراسم تجلیل از منتخبان پرسش مهر به طور مشترک در اواخر خردادماه برگزار خواهد شد.
کاظمی معاون آموزش متوسطه و رئیس پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست از طرح‌های ترویجی بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری این مراسم مشترک استقبال و خاطرنشان کرد: پیگیری طرح پویش ایثار و سوال مهر و هماهنگی‌های لازم جهت اجرایی شدن پیشنهاد مطروحه صورت خواهد پذیرفت و آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌ها جهت اجرایی شدن زنگ ایثار و مقاومت به طور کامل حمایت می‌کند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi