شناسه خبر : 99662
سه شنبه 05 ارديبهشت 1402 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلایق شخصی در روایت‌های دفاع مقدس جایی ندارد

سلایق شخصی در روایت‌های دفاع مقدس جایی ندارد

فاش نیوز - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: باید برای عدم انحراف مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از تحریف دفاع مقدس و استفاده از سلایق شخصی در روایت آن اجتناب کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در سخنانی بیان کرد: لشکر ۱۶ زرهی قزوین با تقدیم ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والامقام در دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده است و هم اکنون هم با آمادگی دفاعی کامل، اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان نخواهد داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به عدم تحریف دفاع مقدس  ادامه داد: نسل امروز جامعه بسیار باهوش و خوش فکر هستند و قدرت تمییز و تحلیل بالایی در برابر اخبار صحیح و ناصحیح دارند پس باید برای عدم انحراف مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از تحریف دفاع مقدس و استفاده از سلایق شخصی در روایت آن اجتناب کرد.

وی با بیان اهمیت مطالعه جنگ تحمیلی توسط جوانان کشور خاطرنشان کرد: عزت، خدمت‌ها و افتخارهای دفاع مقدس باید برای آیندگان چراغ هدایتی باشد تا رشادت‌ها و ایثارگرهای رزمندگان انقلاب اسلامی را قدردان باشیم.

امیر سرتیپ محمدشفیعی گفت: قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی آماده هرگونه همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در راستای اجرا و مشارکت برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس را دارد

منبع: خبرگزاری ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi