شناسه خبر : 99673
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل آموزش بنیاد با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور

فاش نیوز - همکاری دو جانبه در رفع سریع مشکلات داوطلبان شاهد و ایثارگر در آزمون‌های مختلف و اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی ماده 70 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مورد بررسی قرار گرفت.
 
دیدار مدیرکل آموزش بنیاد با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور
به گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار از زحمات دلسوزانه رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برای حل مشکلات داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون‌های سراسری در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.   
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اجرای کامل مفاد تفاهم‌نامه تبادل اطلاعات با آن سازمان را مورد تأکید قرار داد.
در این نشست درخصوص ساماندهی سهمیه‌های ایثارگران که در حال حاضر در  شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است تبادل نظر شد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این نشست اظهار کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و سازمان سنجش همواره در ارائه خدمات‌رسانی به این عزیزان اهتمام جدی داشته و آمادگی لازم جهت پاسخگویی شفاف و اطلاع‌رسانی به‌موقع به ایثارگران را دارد.
در این دیدار علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و بین‌الملل سازمان سنجش و تعدادی از کارشناسان دو دستگاه حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi