شناسه خبر : 99698
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از سوی دغدغه‌مندان امنیت کشور

هشدار به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

در شرایطی که فرد ایرانی با سیم کارت قانونی ایرانی و تلفن همراه رجیستر شده ایرانی و در بستر قانونی اینترنت اپراتور دولتی همراه اول و بدون استفاده از هرگونه فیلتر شکن و...

فاش نیوز - وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفوذ سرویس های جاسوسی بیگانه در شبکه اینترنت داخلی کشور و فراخوان و اعلام عضوگیری و استخدام از راه دور و پرداخت مبالغ حقوق ماهانه و پیشنهاد این حرکت کثیف به نیروهای نظامی و امنیتی، چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت.

جناب آقای زارع پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به استحضار می رساند که نفوذ سرویس های جاسوسی بیگانه در شبکه اینترنت داخلی کشور  از طریق آگهی و فراخوان و اعلام عضو گیری و استخدام از راه دور و پرداخت مبالغ حقوق ماهانه و پیش نهاد این حرکت کثیف به نیروهای نظامی و امنیتی، چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت.
ضمن پیوست تصویر برخی از این حرکت های ان شاالله مختوم  به شکست، از حضرتعالی درخواست داریم به قید فوریت و با توجه به نکات ذیل موضوع را مورد دقت قرار دهید.
۱. در شرایطی که فرد ایرانی با سیم کارت قانونی ایرانی و تلفن همراه رجیستر شده ایرانی و در بستر قانونی اینترنت اپراتور دولتی همراه اول و بدون استفاده از هرگونه فیلتر شکن و یا نرم  افزار های دور زدن اینترنت در حال استفاده کاملا به ظاهر امن است،وزارت ارتباطات پاسخ دهد که چگونه موساد در این بستر امن ورود می کند و اعلام آگهی دارد؟؟
۲. مستحضرید خطر نفوذ در نیروهای امنیتی عزیز آن قدر مهم است که وزیر سابق اطلاعات با اعلام رسمی، دست برخی نظامیان داخلی علی الظاهر منفک شده از یگان را در عملیات ترور شهید دانشمند فرزانه، حاج محسن  فخری زاده آلوده دانست. با این توضیح باید دقت کنید که دوباره مثلث زر و زور و تزویر شیطان خدای ناکرده از طریق این آگهی ها نسبت به نفوذ اقدامی نکند.

۳ . سازمان تنظیم مقررات و یا هر نهاد موظف در وزارت ارتباطات به قید فوریت نسبت به انسداد این نفوذ سازمان یافته اقدام نماید.

۴. در صورت وجود ادله علمی و مستندات کارشناسی از وجود سرپل این تبلیغات در داخل کشور ،نسبت به معرفی تمام افراد دخیل اعم از پیمانکار و یا خدای ناکرده مدیر و یا کارمند به وزارت اطلاعات و دادستانی اقدام  فرمائید و با زعم  پایش بیشتر به منظور شناسایی افرادی که ملحق خواهند شد نگذارید اول متهم بسازیم و بعد دستگیر کنیم. دشمن فتنه اصلی است نه افرادی که قرار است بعدا طعمه شوند. ریشه فتنه را بخشکانید.

۵. حضرت آقا کرارا در حوادث مختلف، پیکان اصلی اتهام را متوجه افرادی کرده اند که علی رغم قدرت اجرایی در کشور راه را بر خطا خصوصا در حوزه فضای مجازی نبسته  اند و راه را بر اغفال باز گذاشتند. بیایید شما انقلابی عمل کنید و دل ایشان را شاد کنید.
با احترام
امضا محفوظ
امت حزب‌الله

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi