شناسه خبر : 99737
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز

لبخندی با طعم ایثار برلبان کارگر پاکبان بوشهری

این حرکت جهادی که با مشارکت شهرداری بوشهر و اعضای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز انجام گرفت، موجبات خوشحالی خانواده کارگر زحمتکش بوشهری در یکی از روستاهای اطراف بوشهر...

فاش نیوز - بمناسبت هفته کارگر و با ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی، با مشارکت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، منزل کارگر پاکبان بوشهری به مساحت یکصد متر مربع، در روستای گورک دژگاه از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان، عایق‌کاری و ایزوگام شد.

این حرکت جهادی که با مشارکت شهرداری بوشهر و اعضای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز انجام گرفت، موجبات خوشحالی خانواده کارگر زحمتکش بوشهری در یکی از روستاهای اطراف بوشهر را فراهم کرد.

ایثار اجتماعی یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک زندگی شهدا، به ویژه برای نسل جوان بعد از دوران دفاع مقدس می باشد؛ و گویای این واقعیت است که شهدای والامقام ایران اسلامی توانستند علاوه بر جانفشانی در مقابل دشمن، در دوران حیات خود نیز نقش مؤثری در ایجاد امید و نشاط اجتماعی برای مردم، بویژه طبقه محروم جامعه ایفا نمایند؛ که سازمان ها و شرکت ها هم می توانند با مشارکت در این حرکت های جهادی و خیرخواهانه، روحیه نشاط و امیدآفرینی را در جامعه پررنگ تر کنند.

گفتنی‌ست در پایان این اردوی جهادی به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران، از خدمات این کارگر شریف در آستانه روز جهانی کارگر به نحو مقتضی تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi