شناسه خبر : 99756
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقویم ایثارگری مردم استان تدوین شود

فاش نیوز - استاندار کردستان گفت: تقویم ایثار استان در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تدوین شود.
 
تقویم ایثارگری مردم استان تدوین شود

به گزارش ایثار واحد کردستان، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان در سنندج اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه ما در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است لذا در این راستا باید تقویم ایثارگری مردم کردستان و سختی‌هایی که کشیده‌اند تدوین شود.
وی افزود: استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف کانون توجه دشمن بوده است و حتی در جریان اغتشاشات و اتفاقات پاییز سال گذشته شرایط، کردستان ویژه بود.
استاندار کردستان ادامه داد: نسل جوان و نوجوان در اغتشاشات سال گذشته سخت‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان را تجربه کردند اما علی رغم تمام این تلاش‌ها بازهم مردم پیروز میدان شدند.
وی یادآور شد: شهدای این استان در دوران‌های مختلف از مظلوم ترین شهدا بوده‌اند لذاوظیفه ما در این استان کردستان نسبت به خانواده شهدا سنگین‌تر از سایر استان‌های کشور است.
زارعی کوشا افزود: مظلومیت شهدای این استان اقتضا می‌کند بیشتر و بهتر در خدمت خانواده شهدا باشیم و مدیران باید حداقل هفته‌ای یک بار از خانواده شهدا دیدن کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: باید در حوزه مسکن و اشتغال نیز نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشیم، ضمن اینکه امسال تحول خوبی در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری استان ایجاد می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi