شناسه خبر : 99886
شنبه 16 ارديبهشت 1402 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طی نشستی در کرمان مورد بررسی قرار گرفت:

راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم

بخش های محروم جنوب و شرق استان کرمان، و ساماندهی و نحوه خدمت رسانی به مدارس کپری و مراکز آموزشی این مناطق، یکی از مهمترین محورهای این جلسه...

فاش نیوز - طی نشستی با حضور مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با برخی مسئولان اجرایی استان کرمان در مرکز این استان، راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و ایفای مسئولیت ایثار اجتماعی و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شرق و جنوب شرق استان کرمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، رضا علامه زاده، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با سفر به استان کرمان در نشستی با برخی مسئولان اجرایی این استان، راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شرق و جنوب شرق استان کرمان را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

محور این نشست هم‌افزایی و بررسی راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و توجه به مفاهیم بلندی مانند ایثار و ایفای مسئولیت اجتماعی، و ترویج سبک زندگی شهدا برای گسترش خدمت رسانی به مردم، به خصوص توجه به اقشار محروم و مناطق دور افتاده کشور و استفاده از ظرفیت های مشترک، به ویژه ارگان ها و نهادی متولی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بخش های محروم جنوب و شرق استان کرمان، و ساماندهی و نحوه خدمت رسانی به مدارس کپری و مراکز آموزشی این مناطق، یکی از مهمترین محورهای این جلسه بود.

همچنین ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعم از مسائل اداری و استخدامی، و اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده این عزیزان توسط مشاور معاون وزیر و مدیرعامل در امور ایثارگران ارائه گردید.

در پایان حاضرین در جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود، ضمن تشکر از میزبان جلسه مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از اقدامات انجام شده در حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها، بویژه نقش آفرینی در مسائل مرتبط با ایثار و مسئولیت اجتماعی و حرکت های جهادی و طرح سپاس قدردانی کردند.

گفتنی‌ست در این نشست حبیب ا...خنجری، مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران، سرهنگ امان ا...بامری، جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارا...استان، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نیز حضور داشتند.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi