شناسه خبر : 99951
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 , 16:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست تخصصی بررسی نحوه خدمت‌رسانی به ایثارگران در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست تخصصی بررسی نحوه خدمت‌رسانی به ایثارگران در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران، گفت: در حوزه درمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، باید گام‌های بیشتری برداشته شود.

به گزارش «ایثار استان البرز»، سلیمان رستمیان در نشست تخصصی بررسی نحوه خدمت‌رسانی به ایثارگران در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج که با حضور دکتر عبادی رئیس بیمارستان و دیگر مسئولان در محل بیمارستان امام خمینیی (ره) کرج برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، درمان ایثارگران را یکی از دغدغه‌های بنیاد دانست و گفت: برای بررسی و حل مشکلات این قشر باید به صورت اساسی و پایه‌ای برنامه‌ریزی کرد، بسیاری از مشکلات ایثارگران با تلاش و هم‌دلی قابل‌حل است.
وی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران، گفت: در حوزه درمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، باید گام‌های بیشتری برداشته شود و این موضوع موردتوجه جدی قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را ظرفیتی ارزشمند برای ارائه خدمات درمانی به ایثارگران دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزیز و معظم شهدا و ایثارگران باید در بالاترین سطح کیفی ارائه شود، بیمارستان امام خمینی (ره) کرج باید پیشرو در امر خدمت‌رسانی به ایثارگران باشد.
رستمیان افزود: بیمارستان فوق تخصصی امام‌خمینی (ره) جزء بیمارستان‌هایی است که اگر به وضعیت مطلوبی برسد قطعاً می‌تواند در حوزه درمان خدمات قابل قبولی به ایثارگران و همه مردم استان البرز و استان‌های هم‌جوار ارائه دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi