شناسه خبر : 99966
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 , 21:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واگذاری زمین به جامعه ایثارگری قزوین

فاش نیوز - زمین در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای استان قزوین با هدف خانه‌دار شدن، به جامعه ایثارگران واجد شرایط واگذار می‌شود.
به گزارش «ایثار واحد قزوین»، جلسه بررسی واگذاری زمین به جامعه ایثارگران در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای استان قزوین با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل و محمدرضا شکوهی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین و کارشناسان این دو نهاد در سالن جلسات بنیاد قزوین برگزار شد.
در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تهیه مسکن یکی از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگران است به همین دلیل مسئولان بنیاد با اتخاذ راهکارهای مختلف از جمله واگذاری زمین و پرداخت وام مسکن تلاش می‌کنند تا این مشکل را برطرف کنند.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: واگذاری زمین در روستاها به ایثارگران واجد شرایط ساکن در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین ساخت مسکن مقاوم بر روی این زمین‌ها با بهره‌گیری از تسهیلات ساخت مسکن ایثارگران و آورده آنان، الحاق زمین‌های متعلق به ایثارگران به طرح هادی و یا تغییر کاربری آنها برای ساخت مسکن در روستا از جمله بندهای این تفاهم‌نامه است.
اسمعیلی از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست با هدف برطرف شدن مسکن جامعه ایثارگران، تفاهم‌نامه یاد شده در استان قزوین اجرایی شود.
در ادامه جلسه، مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در این نهاد وجود دارد آماده ارائه خدمات به جامعه ایثارگران هستیم.
وی افزود: در جهت اجرای تفاهم‌نامه یاد شده، همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم نقشی در خانه‌دار شدن خانواده‌های شاهد و ایثارگر ایفا کنیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: زمین در روستاها جهت واگذاری به ایثارگران متقاضی آماده است و هر ایثارگری که متقاضی زمین باشد به آنها داده خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: همچنین زمین در برخی‌ شهرهای زیر 25 هزار نفر استان قزوین جهت واگذاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران متقاضی مسکن تامین شده است.
سبحانی بیان کرد: واگذاری زمین به جامعه ایثارگران طبق شرایط اعلام شده از جمله سبز شدن فرم ج مسکن و استفاده نکردن از خدمات دولتی انجام خواهد شد.
وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن مقاوم بر روی زمین‌‌ها با بهره‌گیری از تسهیلات ساخت مسکن ایثارگران و آورده آنان، الحاق زمین‌های متعلق به ایثارگران به طرح هادی و یا تغییر کاربری آنها برای ساخت مسکن در روستا آماده همکاری با بنیاد است.
گفتنی است در این جلسه، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین راهکارها و تمهیدات لازم را جهت تسهیل واگذاری زمین در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای استان قزوین به جامعه ایثارگران اتخاذ کردند.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi