شناسه خبر : 100478
یکشنبه 07 خرداد 1402 , 18:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی و قدر شناسی استاندار ایلام از خانواده ی معظم شهدا و جانبازان

فاش نیوز - استاندار رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس،  ایلام، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۴ به منظور قدردانی و قدرشناسی، با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد ایلامی، به عیادت این جانباز رفت.

بر پایه این گزارش، استاندار ایلام در این دیدار صمیمی که آکنده از عشق و محبت به جانبازان گرانقدر بود با بیان اینکه نماینده ی عالی دولت، برای انجام هرگونه مأموریتی آمادگی دارد، گفت: دولت کار و کرامت بر سه پایه ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تمام توان نیروی خود را در این زمینه بکار گرفته‌ و توجه به خانواده های معظم شهدا و جانبازان را در اولویت قرار داده است.

حسن بهرام نیا با بیان این که در دولت سیزدهم این اعتقاد نهادینه شده که ولایت‌فقیه صراط مستقیم و عینی قابل تجسم است، اظهار داشت: اولین شاخصه شخص ولایتمدار، اطاعت‌پذیری است. در استانداری ایلام، اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌را دسته‌بندی و برنامه بازطراحی را تهیه کرده ایم و تا امروز بر سه اصل اعلامی‌ خود پایدار مانده‌ایم و تلاش ما این است که دولت سیزدهم جایگاه کسانی باشد که ولایت‌محوری را به منصه ظهور رسانده باشند و جهادی پای کار باشند.

بهرام نیا گفت: آنچه که امروز  اتفاق افتاده نتیجه کوشش و مجاهدت جماعتی ولایتمدار و متعهد است که خانواده بزرگ شهدا و جانبازان را تشکیل داده‌اند؛ اما وقتی یک حرکت جمعی صورت گرفت که با اخلاص پشت‌سر ولی امر خودشان حرکت کنند، این اتفاق مبارک می‌افتد.

|| حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi