شناسه خبر : 100816
شنبه 20 خرداد 1402 , 18:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروهی از ایثارگران شهرک شاهد تهرانپارس مقابل بنیاد تجمع کردند

مدتی قبل تعدادی از جانبازان باشگاه ورزشی ایثار شهرک شاهد برای طرح مشکلات و خواسته های خود در حضور رئیس و مسئولان بنیاد، به ساختمان مرکزی بنیاد شهید می روند که به آنان اجازه ورود داده نمی شود...

فاش نیوز - گروهی از جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس و عضو باشگاه ورزشی ایثار در اعتراض به شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه مقابل ساختمان بنیاد شهید مرکز تجمع کردند.

گروهی از جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس و عضو باشگاه ورزشی ایثار، پیش از ظهر امروز در اعتراض به شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه و در حمایت از آنان اقدام به برگزاری یک تجمع مسالمت‌آمیز مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند.

این جانبازان که از اقشار و درصدهای مختلف بودند با در دست داشتن دست‌نوشته هایی خواستار پس گرفتن شکایت بنیاد از دو جانبازی که بنیاد از آنان شکایت کرده بودند.

طبق گزارش های دریافتی، گویا مدتی قبل تعدادی از جانبازان باشگاه ورزشی ایثار شهرک شاهد برای طرح مشکلات و خواسته های خود در حضور رئیس و مسئولان بنیاد، به ساختمان مرکزی بنیاد شهید می روند که به آنان اجازه ورود داده نمی شود؛ که این مسئله موجب عصبانیت جانبازان می شود و آنان نیز ظاهرا در این بین خسارتی هم به تجهیزات سالن ورودی ساختمان بنیاد شهید وارد می شود.

بعدها مشخص می شود که بنیاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه به مراجع قضایی شکایت کرده و این دو جانباز احضار گردیده اند.

گزارشی که خبرنگار فاش نیوز با حضور درمیان جانبازان تحصن کننده تهیه کرده حاکی از این است که جانبازان حاضر گذشته از مسائل و مشکلات عدیده ای که دارند، نسبت به برخوردهای ناشایست و ارتباط ناصحیح و دور از شأن ایثارگران از سوی مسئولان بنیاد شدیدا اعتراض دارند و معتقدند مسئولان فعلی بنیاد و کسانی  که رئیس بنیاد منصوب کرده و اطرافیان وی راه تعامل با ایثارگران را بلد نیستند و دیواری دور خود کشیده اند و از حال مخدومان خود خبر ندارند.

این درست است گه بنیاد از اشکالات ساختاری مزمنی رنج می برد که به خودی خود تولید نارضایتی می کند اما مدیریت بنیاد باید بدانند که حتی برای اصلاح این معضلات نیز باید در منار آن به مسائل و مشکلات جاری هم توجه جدی داشت و با برخورد و تعامل خوب و مثبت با ایثارگران، تلخی و رنج ناشی از کمبودها و مشکلات را جبران کرد.

اینستاگرام
باسلام این چیز جدید نیست از زمانی که آقای قاضی هاشمی ریاست بنیاد را پذرفتن بصورت اتوبوسی از بیرون نیروها غیر ایثار گر را وارد سیستم بنیاد نمود یا از سازمان انتقال خون یا از دوستان خود از مراکز دیگر یا خراسان رضوی وارد بنیاد از طریق به معاونت توسعه خود دستور داد به جانبازان تحصیل کرد بنیاد مسولیت ندهند تا منزوی شد واز بنیاد خارج شوند تا به راحتی اینگونه به ایثار گران برخورد شود کسانی که نشان ایثار گری ندارند بهتر از این نمی شود از برنامه توسعه هفتم ملاحظه بفرمایید چه قوانین گاهش ی برای ایثار گران در نظر گرفت شد از جناب آقای مجتهد ومدیران فاش نیوز تقاضا داریم از ایثارگران بنیاد وبیرون ی حمایت بفرمایند
ای داد
درددلم به گوش خداهم نمیرسد/ای غم بنازمت که شدی رازدارمن...
واقعأوقتی تدوین برنامه هفتم راخوندم،احساس کردم کسانیکه این برنامه رانوشتن یاایرانی نیستن ویابذنامه هفتم رااتحادیه اروپابرای مانوشته وتدوین کردن.
ظلم به صنعت کشاورزی،ظلم به صنعت واشتغال وحتی ظلمی مضاعف به جامعه ایثاروایثارگر.
محدودیت درتسهیلات،خدمات ومسائل مرتبط به جامعه ایثارگربخصوص جانبازان زیر۲۵درصدورزمندگان معسر،اجحاف دهک بندی درخدمات حداقلی به این اقشارمظلوم.
واقعأقوانین جامعه ایثارگران دربرنامه هفتم مصداق جاده یکطرفه وبی انتهاوبدون برگشت وعاقبتی گنگ ونامعلوم.
بنظر میرسد بعضی از جانبازان به ظاهر موجه برای پیشبرد اهداف خود، به برخی از جانبازان خاص متوسل می شوند و امثال آقای ا ، ح ها را قربانی می کنند. کسانی که زد و خوردها و توهین و هتاکی هایشان مسبوق به سابقه است و وجهه ما جانبازان و ایثارگران را بخاطر امیال نفسانی زیر سووال میبرند.
مگر در تهران فقط دو طیف از جانبازان ورزشکار در دو باشگاه شرق و غرب تهران وجود دارند که باید با هر وسیله و لطایف الحیلی به مقاصد و امکانات بیشتر دست یابند؟
امید میرود فاش نیوز که تریبون قاطبه جانبازان و ایثارگران است با عدم پوشش اینگونه خرابکاریها ، تحلیلی بر چرایی اتفاقات اینچنینی که شرف و آبروی ایثارگران را در جامعه مخدوش می سازد بنگارند و منتشر کنند تا شاید بشود مقابل اینگونه تفکرات نامانوس را گرفت.
برادر مسوول فاش نیوز این مطلب مارا سانسور نکنید چون توهینی صورت نگرفته.
موفق باشید
واقعیت اینکه بعد از ریاست اقای قاضی زاده امکان ورود به بنیاد مرکزی خیلی سخت شده است و بدون هماهنگی قبلی اجازه ورود داده نمی شود
همه جانبازان باید بتوانند به اسانی به سازمانی که برای خدمت رسانی به انها ایجاد شده، تردد کنند . زمان اوحدی و قبلش اسان بود
خیلی ها از شهر های دور برای پیگیری کارشون مجبور هستند بیان چون تلفنی کسی جواب نمی دهد

سلام و درود.
اولا کمک و حمایت از شما عزیزان را برای خودم وظیفه میدانم و اما بعد کاش میشد این پیشامد ها تمام میشد.چرا این عزیزان در سازمان متولی رسیدگی به امور و خواسته ها و نیاز های بحق خود مجبور به این گونه تجمع و گردهمای بشوند.جای تامل برای مسولین بخصوص معاون ریاست جمهور می باشد.
برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی دارم.
سلام و عرض ادب
ما هم منظورمون این نیست چرا به جانبازان می دن . حقشون بهشون امکانات بدن . نظر شخصی بنده این جانباز واقعی برا گرفتن حقش آبروی نظام و نمی بره . جانباز با سر و صدا دنبال مطالبه گری نیست
پشت درب ماندن مردم در کلیه ادارات، ارگان ها و سازمان ها
در جمهوری اسلامی واقعی، پسندیده نیست و مردود است.
مسئولانی که از روبرو شدن با مردم عاجزند!
بروند...
این کارها نشانه ضعف حکومت است!!!
که باعث نارضایتی خودی ها می‌شود!!!!!
تجدید نظر بشه...
عاقبت خوبی نداره...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi