شناسه خبر : 100975
پنجشنبه 25 خرداد 1402 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده ایثارگران

سپاه نهادی است که همیشه در همه عرصه‌ها به موقع در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده و این وجهه خود را در میادین...

فاش نیوز -  فرمانده سپاه پاسداران استان ایلام و مدیرکل بنیاد شهید این استان  با خانواده شهید والا مقام "طاهری" و جانباز ۷۰ درصد نخاعی "عباسی" در شهرستان ایوان غرب دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲، در راستای طرح سپاس و تکریم، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در شهرستان ایوان، از خانواده شهیده والا مقام "فرهناز طاهری "جانباز ۷۰ "میرزا عباسی" دیدار و سرکشی به عمل آوردند.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید در این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، خاصیت شهادت در راه خدا این است که  انسانى جان خود را صرف می کند براى یک هدف و مقصد الهى، خداى متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملّت تداوم می بخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده می ماند.

وی افزود: سپاه نهادی است که همیشه در همه عرصه‌ها به موقع در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده و این وجهه خود را در میادین مختلف به اثبات رسانیده است.

گفتنی است شهیده فرحناز طاهری در تاریخ ۱۸ /۰۳ / ۱۳۶۴ در بمباران هوایی دشمن بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi