شناسه خبر : 101283
یکشنبه 04 تير 1402 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان برگزار شد

فاش نیوز - نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان به ریاست استاندار، با حضور نماینده ولی‌فقیه و روسای کمیته‌های 23 گانه در استانداری همدان برگزار شد.
 
نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان برگزار شد
به گزارش «ایثار همدان»، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: ایستادگی در برابر تهاجمات دشمنان در جنگ شناختی از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست که کمیته‌های ۲۳ گانه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در جهاد تبیین با رویکردهای مختلف فعالانه عمل کنند.
 استاندار همدان ضمن قدردانی از تلاش روسای کمیته‌ها اظهار داشت: تمام مدیران استانی و اعضای کمیته‌ها با تلاش مضاعف و تمام توان در میدان هستند و جانانه فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی مختص امور فرهنگی است افزود: نیمی از این اعتبار به صرف امور اجرایی کنگره شهدا اختصاص یابد.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کمیته تکریم ایثارگران گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان از سوم خرداد ماه دیدار با تمامی خانواده‌های معظم شهدا با اولویت خانواده‌های دارای سه و چهار شهید در حال انجام است و در قالب برنامه پیش‌بینی شده انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشارکت جدی داشته باشند.
انتهای پیام/
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi