شناسه خبر : 101519
دوشنبه 12 تير 1402 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد استان بوشهر با ۲۲۶ خانواده معزز شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ابتدای سال جاری تا کنون با 226 خانواده معزز شهید و ایثارگر در منزل دیدار و گفت و گو کرده است.
 
دیدار مدیرکل بنیاد استان بوشهر با 226 خانواده معزز شاهد و ایثارگر

به گزارش «ایثار بوشهر»، نعمت‌اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در راستای تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از ابتدای سال تا کنون خداوند توفیق زیارت 226 خانواده شهید و ایثارگر را به بنده که خود را خادم این خانواده‌های معزز می‌دانم بصورت حضوری اعطا کرد که از این تعداد 29 نفر از والدین معظم شهدا هستند.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و حل مسائل و مشکلات ایشان کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم در راستای تکریم و گرامیداشت این بزرگواران انجام دهیم و دعای خیر این عزیزان زیباترین پاداشی است که در این دیدارها نصیب ما خدمتگزاران خاندان معزز شاهد و ایثارگر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: والدین و همسران شهدا مبارزان خط مقدم بودند که از مهرو محبت فرزندان و عزیزانشان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاک پاکمان و اعتلای اسلام گذشتند تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم و دعای ایشان در این دیدارها سلامتی رهبر معظم انقلاب و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi