شناسه خبر : 101978
سه شنبه 27 تير 1402 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان طرح یادمان شهدا در فرودگاه‌ها

نقش شگرف و غیر قابل انکار فرودگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۱۶ شهید گلگون کفن و ده‌ها جانباز بر کسی پوشیده نیست اما نقش این عزیزان و فرودگاه‌ها تاکنون بدرستی تبیین نشده است.

فاش نیوز - سومین نشست فراخوان طرح یادمان شهدا و ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جهت نصب در محوطه ساختمان مرکزی فرودگاه مهر آباد و سایر فرودگاه ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که در محل ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و جهت برگزاری مقدمات فراخوان طرح یادمان برگزار شد معاون عملیات فرودگاهی، مشاور ایثارگران، مدیر عامل، جمعی از کارشناسان اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها و اساتید معماری دانشگاه های تهران حضور داشتند.

گلیج، معاون مدیرعامل در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش داشته اند که تقدیم 16 شهید و ده‌ها جانباز از جمله آنهاست.

معاون مدیرعامل با اشاره به فراخوان طرح یادمان متذکر شد: برای نشان دادن گوشه‌ای از خدمات و جانفشانی‌ها و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل‌های بعدی، طراحی و نصب المان شهدا و ایثارگران فرودگاه ها می‌تواند در مفید و موثر باشد.

در پایان این نشست، علامه‌زاده مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها تاکید کرد: پیگیری نصب المان‌ها، نمادها و برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از وظایف و تکالیف حوزه ایثارگران دستگاه‌هاست که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری در جامعه داشته باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi