شناسه خبر : 102143
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد

فاش نیوز - مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری از شهدای دفاع مقدس به دلیل کهولت سن آسمانی شد و به دیار حق شتافت.

کد خبر: ۶۰۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 23July 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «شهربانو برادران‌کناری» مادر صبور شهیدان «سید جلال و سید جمال عسکری» روز گذشته (شنبه) در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کردو پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد

مراسم تشیع پیکر این مادر صبور روز یک‌شنبه یکم مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از حوزه بسیج روبروی آموزش پرورش به سمت گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار برگزار می‌شود.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت کردند.

شهید سید جلال عسکری ۲۸ آذر ماه سال متولد ۱۳۴۷ و در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شهید سید جمال عسکری ۱۹ مهرماه سال ۱۳۴۶ متولد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مریوان و در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi