شناسه خبر : 102197
سه شنبه 03 مرداد 1402 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش و جایگاه ممتاز رزمندگان خراسانی در حماسه دفاع مقدس

فاش نیوز - در دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز عملیات عمرانی فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان‌شمالی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۶۰۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 24July 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی، «سید محمد پاک‌مهر» و «محمد وحیدی» نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شوای اسلامی و سرهنگ «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (دوشنبه) با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار، درخصوص تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد فاز دوم این مرکز با استفاده از اعتبارات استانی، اعتبارات تخصیصی سفر رئیس جمهور به این استان و بخشی از اعتبارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح شود.

آغاز عملیات عمرانی فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان‌شمالی/ نقش و جایگاه ممتاز رزمندگان خراسانی در حماسه دفاع مقدس

در ادامه، ضمن بررسی وضعیت محوطه‌سازی و آماده‌سازی فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، استاندار این استان با تاکید بر اینکه، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی قرار است آینه‌ای از حماسه‌ها، ایثارگری و فداکاری مردم این خطه، در دوران دفاع مقدس و ظرفیتی برای انتقال فرهنگ بسیار ارزشمند دفاع مقدس به جوانان باشد؛ قول مساعد داد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی، به‌زودی شاهد بهرمندی مردم عزیز استان و نیز گردشگران از این مرکز که در منطقه‌ای توریستی واقع شده است، باشیم.

تکمیل سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود که مقرر شد این سالن برای برگزاری مراسم‌ و برنامه‌هایی همچون تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در آینده‌ای نزدیک آماده شود.

در حاشیه این دیدار به نقش و جایگاه ممتاز رزمندگان و فرماندهان استان خراسان شمالی که در دوران دفاع مقدس تحت عنوان خراسان بزرگ قرار داشت اشاره و ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای والامقام این استان، بر ضرورت انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به جوانان و نسل آینده ایران اسلامی تاکید شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi