شناسه خبر : 103227
چهارشنبه 08 شهريور 1402 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال به ایثارگران از ۴.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت می‌شود

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال براساس دهک‌بندی‌های صورت گرفته به ایثارگران مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک معیشت داده می‌شود.

قاضی‌زاده: امسال به ایثارگران از 4.5 تا 6.5 میلیون تومان کمک معیشت پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت خدمت» که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص دستاوردهای بنیاد طی این مدت باید به مسائلی مانند کاهش نرخ بیکاری، دریافت وام و زمین توسط ایثارگران از جنبه حمایتی خانواده ها اشاره کنم.

وی افزود: همچنین در خصوص تسهیلات نیز می‌توان به بحث دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها و همچنین حوزه‌های فرهنگی که بانی امر ترویج هستند پرداخت.

قاضی‌زاده ادامه داد: امسال براساس دهک‌بندی‌های صورت گرفته به ایثارگران مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک معیشت داده می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مهم‌ترین اقدام ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران وادار کردن دیگران به اقدام است، تصریح کرد: ما شورای ترویج ایثار و شهادت را جدی گرفتیم و جلسات  مرتب در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا مجلس یک درصد از اعتبارات جاری کشور را به شورای ترویج ایثار و شهادت اختصاص داده و آیین‌نامه آن را تصویب کرده تا این شورا به یک نهاد رسمی و قوی تبدیل شود. آثار آن را در میدانی مانند مراسم اربعین می‌بینید که توسط همه دستگاه‌ها و نهادها در حال اجرا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همه حوزه‌ها، ادارات کل و مؤسسات ما کارنامه نسبتاً قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته دارند. دوستان ما این ۲ سال را با هشت سال قبل مقایسه می‌کنند که نشان‌دهنده رشد سریع بخش‌های مختلف است. به عنوان مثال در زمینه ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران به خصوص والدین شهدا که سن بالایی دارند و ما نگران این هستیم آنان از بین ما بروند، دوستان ما در ۲۰ ماه گذشته معادل ۴۰ سال قبل خاطرات را ضبط و ثبت کرده‌اند.

قاضی‌زاده افزود: بعد از جنگ تحمیلی حدود ۴۳ هزار خاطره از ایثارگران و خانواده آنان ثبت شد اما طی ۲ سال در دولت آیت‌الله رئیسی ۴۵ هزار خاطره به ثبت و ضبط رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار ما حمایت و تلاش برای ظرفیت‌های مردمی است، گفت: حدود ۷ هزار یادواره شهدا توسط مردم، طی یک سال برگزار شده و ما در کنار مردم قرار گرفته‌ایم.

اینستاگرام
شما که دارید قطعش میکنید پز چی را میدهید؟ وقتی دهک یکنفر ۸ تا ۱۰ شده خود معسر و زن و بچه بیکار باید کمک معیشت تعلق بگیره یا نه؟ اینو جواب بده قاضی زاده... ما منتظریم ، بنیاد کارای غیر اصولی زیاد داره . رو هوا یک حرفی میزنند بعد هم اجراش میکنند !! خوبه برا خودتون میبرید و میدوزید ، اصلا کمک معیشت همه را قطع کنید تا خیالتون راحت بشه دیگه این مسخره بازیا چیه راه انداختید؟
سلام
امسال با وجود این همه گرانی کمک معیشت اکثریت جانبازان به دلیل اتصال به دهک نادرست اصلا افزایشی نداشت
برای تعداد محدودی 500 اضافه شده یعنی کمتر از 20درصد!
حقایق را همه رویت می کنند
سفره های جانبازان بسته شده
حتی برای دهک های پایین به زور 20درصد اضافه کردند ولی حمایت بیشتری ندادند

دهک بندی اشتباهترین کار بنیاد بود
سلام
ممنون میشم شما بفرمائيد به کدام جانباز تعلق میگیره ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi