شناسه خبر : 103505
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمایش مقاومت در غزه با شلیک موشک آغاز شد

فاش نیوز - منابع خبری فلسطین امروز گزارش دادند که رزمایش مقاومت در غزه با شلیک موشک آغاز شد.

رزمایش مقاومت در غزه با شلیک موشک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه بیست و یکم شهریورماه رزمایش سراسری و مشترک خود را با عنوان «الرکن الشدید4» و با شلیک موشک آغاز کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در همین راستا صبح امروز چندین فروند موشک را در چارچوب این رزمایش به‌سمت دریا شلیک کردند.

این رزمایش که تا ظهر امروز ادامه می‌یابد، برای سنجش سرعت واکنش مقاومت در هر حادثه اضطراری و آزمایش آمادگی رزمندگان برای عملیات و مقابله با تجاوز دشمن برگزار شده است.

پیش‌تر رسانه‌های محلی در فلسطین گفته بودند که گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه قصد دارند رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «الرکن الشدید4» را برگزار کنند.

سومین رزمایش تحت همین عنوان، ماه دسامبر گذشته بین گروه‌های فلسطین در سال گذشته میلادی برگزار شد و محل برگزاری آن شمال نوار غزه بود.

به گزارش خبرگزاری «قدس» فلسطین، رزمایش‌های نظامی گروه‌های فلسطین سال گذشته با هدف مقایسه سرعت عکس‌العمل نیروهای مقاومت به هرگونه اتفاقی و همچنین آزمایش سطح آمادگی رزمندگان برای مقابله با دشمن صهیونیستی برگزار شد.

گروه‌های فلسطینی از جنگ یازده‌روزه غزه در سال 2021 اقدام به تشکیل اتاق عملیات مشترک کردند و طی رویارویی‌هایی که بین این گروه‌ها با رژیم اسرائیل چه به‌صورت فردی و چه به‌صورت جمعی صورت گرفت، این اتاق دست به کار شد و هماهنگی‌های لازم برای مقابله بین فرماندهان گروه‌های مقاومت انجام شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi