شناسه خبر : 103597
یکشنبه 26 شهريور 1402 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نحوه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.
 
اعلام زمان و نحوه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش ایثار، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی آغاز و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www.monada.iau.ir  امکان پذیر است.
اعلام نتایج انتقال و یا میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است و پیش از شروع نیمسال تحصیلی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مشمولان ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز 5 درصد تا 24 درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی مطابق ضوابط اعلامی انجام خواهد شد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان مشمول متقاضی انتقال نباید به هیج عنوان در واحد مبداء ثبت نام نمایند و بعد از ثبت درخواست در سامانه منادا و اعلام اتمام موفق درخواست (فرایند درخواست با موفقیت به اتمام رسید) در این سامانه برای ثبت نام در واحد دانشگاهی مقصد و سامانه آموزشیار اقدام نمایند.

اینستاگرام
یعنی به فرزند جانباز زیر ۲۵ هم بالاخره تعلق میگیره؟‌یا در حد حرفه؟ والله هر وقت ما گفتیم انتقالی ، ، دانشگاه میگه فقط ۲۵ به بالاها زیر ۲۵ کلا نابود شدند ... این هم بار مالی داره؟ چه دشمنی با زیر ۲۵ های بیچاره دارید که این همه عذابشون میدید؟ حالا هر وقت اسم تسری امتیازات آمد فقط موضع علیه زیر ۲۵ یادتان نرود اصلا زیر ۲۵ ها آدم نیستند چه برسد به جانباز.... واقعا خجالت آوره این قدر بی رحمی و سنگدلی
یعنی چی؟ فقط برا ارشد و دکترا شامل میشود؟ چه مسخره ،پس مقطع کارشناسی چطور؟ فاش نیوز یک توضیح کامل بدهید لطفا ورودی آزمون های سراسری از مهر ماه چی پس؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi