شناسه خبر : 103934
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیر کل بنیاد اردبیل با خانواده شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیروی از آرمان‌های شهدا و ایثارگران را ضامن امنیت و عزّت نظام اسلامی دانست.
 
دیدار مدیر کل بنیاد اردبیل با خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه مسئولان بانک دی اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله جانبازان گرانقدر «عزیز محمدی»، «قربانعلی پارسا»، «حضرتقلی رفیعی» و همسر شهید معظم «قدرت قربان‌زاده» دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدا و تجلیل از پایداری و مقاومت جانبازان گرانقدر گفت: آرمان و هدف مهم شهدا و ایثارگران همانا امنیت و عزّت نظام اسلامی است و پیروی از آرمان‌های شهدا و ایثارگران، امنیت و عزّت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را تداوم خواهد بخشید.

نوری ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دقیقا زمانی که نظام اسلامی به حضور آنها نیاز داشت، وارد میدان شده و با تقدیم فرزندان عزیز خویش، معادلات جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر دادند. اکنون ما مسئولان وظیفه داریم در راستای حفظ و صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدا گام برداریم.

ولی‌نژاد سرپرست بانک دی شعبه استان اردبیل نیز در این دیدارها از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری را وظیفه مسئولان بانک دی دانست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi