شناسه خبر : 104253
یکشنبه 16 مهر 1402 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بازنشستگی استان تهران با خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی

فاش نیوز - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با پنج بازنشسته کشوری (همسر، مادر و خواهر شهید) استان تهران دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل شد.
 

دیدار مدیرکل بازنشستگی استان تهران با خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی

به گزارش نبض بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی اداره کل استان تهران، «مرتضی قدرتی پور» مدیرکل بازنشستگی استان تهران با حضور در منزل پنج بازنشسته خانواده شهید، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اقتدار، امنیت و آرامش امروز ما مرهون مجاهدت ها، از جان گذشتگی‌های خانواد‌های شهدا و جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس است و ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

در این دیدار‌ها که با مادران مکرمه شهیدان «محمدعلی جوزانی کهن» و «علی و رضا غیاثوند»، همسران محترم شهیدان «سید داود سجادی» و «ناصر کاظمی» و همچنین خواهر شهیدان «علی اکبر و علی اصغر حسین زاده احمدی» که همگی از بازنشستگان فرهنگی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران هستند، با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi