شناسه خبر : 106075
سه شنبه 07 آذر 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

فاش نیوز - در راستای اجرای طرح قهرمان محله از سرهنگ پاسدار «ایوب رمضانیان» پیشکسوت دفاع مقدس در مسجد قبای یاسوج تجلیل شد.

کد خبر: ۶۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 28November 2023
 

در طرح قهرمان محله از پیشکسوت دفاع مقدس درکهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم تجلیل از قهرمان محله امروز با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ «ایوب رمضانیان» پیشکسوت دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، جوانان بسیجی پایگاه مقاومت و اقشار مردم این استان در مسجد قبا شهر یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیبویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرای طرح قهرمان محله به هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس که گفته می‌شد، قصد تجلیل از شما را داریم قبول نمی‌کردند و برادر دیگری را نام می‌بردند که این فرهنگ نشأت گرفته از همان فرهنگ دفاع مقدس است.

خواست خدایی خطاب به جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم، افزود: اکنون فرماندهان و رزمندگان قهرمان و محبوب دوران دفاع مقدس این استان هر کدام به نوعی قاسم سلیمانی‌ها برای این استان هستند که باید قدردان فداکاری‌های آن‌ها باشیم، چرا که جوانی خود را فدای استقلال، امنیت و سربلندی کشور و نظام کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یادگاران واحد اطلاعات عملیات در عملیات‌های مختلف به هیچ وجه اجازه لو رفتن عملیات را نمی‌دادند، این پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ستودنی است و امروز بعد از سال‌ها محکم پای این نظام و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام ایستاده‌اند و لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «رمضان رضایی مطهر» امام جماعت مسجد قبا و جمعی از پیشکسوتان استان، از سرهنگ پاسدار «ایوب رمضانیان» پیشکسوت واحد اطلاعات و عملیات که بیش از هفتاد ماه در دفاع مقدس فداکاری کرده اند به عنوان قهرمان محله تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi