شناسه خبر : 106574
سه شنبه 21 آذر 1402 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پارس‌آبادی‌ها میزبان ۲ شهید گمنام می‌شوند

فاش نیوز - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با ایام فاطمیه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این شهرستان میزبان پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

پارس‌آبادی‌ها میزبان ۲ شهید گمنام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پیرجاهد، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر۲ شهید گمنام در شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: شهدا ناظر بر رفتار ما هستند و آنچه داریم از شهداست؛ به‌خصوص شهدای گمنام و خانواده‌های آن‌ها که هم‌چنان چشم انتظار فرزندان خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بیان کرد: مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد میزبان ۲ شهید گمنام خواهند بود و لذا باید تلاش داشت به بهترین نحو یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم و در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنیم.

پیرجاهد گفت: یکی از شهدای گمنام در شهرک کشت و صنعت مغان و دیگری در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این است تا شهید گمنام قبل از خاکسپاری چند روزی در محلات اسلامی و روستاها مهمان مردم والی شهرستان پارس آباد باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است، بیان کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi