شناسه خبر : 106620
سه شنبه 21 آذر 1402 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید استان اصفهان برگزار شد

فاش نیوز - همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در سالن شهدای کارمند منطقه ۲ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان، بمنظور ارتقا سطح دانش خبرنگاری رابطین توسط استاد برجسته کشور برگزار شد.
 
همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد
به گزارش ایثار، مسعود احمدی‌‌نیا در همایش آموزشی رابطین خبری، گفت: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که ارتباط و پیوند درون و برون دستگاه را برعهده دارد. روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه‌ها را ترسیم می کند و اخبار آن را در اسرع وقت منتشر می کند.
وی با وام گیری از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب افزود: بنیاد افضل نهادهاست، این برتری به چارت تشکیلاتی نیست بلکه به سرمایه‌های ماندگاری است که با خون و جان خود خدمت در این حوزه را برجسته نمودند و باعث آزادی و نورانیت جهان اسلام شدند.
احمدی‌نیا با بیان اینکه امروز بیمه ها وظیفه دارند از مال مردم صیانت کنند خاطرنشان کرد: شهدا صاحبان اصلی این نظام هستند و هزینه‌ای که شهدا با جان خود دادند اسلام را بیمه کرد و بیمه نامه نظام انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهدا گره خورده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اهمیت علم آموزی و قدرت رسانه خواستار آموزش تخصصی رابطین خبری بنیاد در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد.
احمدی‌نیا صداقت را عامل اصلی در انعکاس اخبار و نشر آن در جامعه دانست و تصریح نمود: واقعیت‌های دفاع مقدس نمادی از معجزه است که به برکت ولایت در جامعه اسلامی ما اتفاق افتاد. فهم فضای مجازی باید در جامعه نهادینه شود و فرهنگ استفاده صحیح از این ابر قدرت دنیای رسانه مبتکرانه آموزش داده شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi