شناسه خبر : 106985
چهارشنبه 06 دي 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان باسالروز وفات حضرت ام‌البین(ع) درمنزل شهیدان میرمحکم برگزار شد:

تکریم مادران شهدا با حضور جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس

شهیدان " احمد، عباس و محمود میر محکم" طی سالهای ۶۴ تا اوایل سال۶۵ به ترتیب در سنین ۱۶، ۱۹ و ۳۰ سالگی به ...

فاش نیوز - به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) و تکریم مادران و همسران مکرم شهیدان، مراسم عزاداری و بزرگداشت رشادت و ایثار شهیدان "میرمحکم" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البینین (س) مراسم تکریم مادران و همسران شهدا باحضور جمعی از مادران شهیدان، جانبازان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس شب گذشته در حسینیه بیت الشهدای میر محکم برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه و معنوی که با حضور پدرشهیدان معزز "احمد، محمود و عباس میرمحکم" و مادر شهیدان "علی و امیر شاه آبادی" برگزار شد؛ حجت الاسلام مسعود نظیف در منقبت مادر علمدار کربلا حضرت عباس ابن علی(ع) و بزرگداشت شهیدان دفاع مقدس سخنرانی کرد و در ادامه ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند.

در پایان برنامه هم همه حاضرین میهمان سفره حضرت ام البنین(ع) که بانی آن خانواده شهیدان میرمحکم، مفید و امیران بودند، شدند.

 

 شهیدان " احمد، عباس و محمود میر محکم" طی سال های ۶۴ تا اوایل سال۶۵ به ترتیب در سنین ۱۶،  ۱۹ و ۳۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اینستاگرام
سلام به به دل آدم نورانی میشه با دیدن عکسها. خدا حفظ کند مادران شهدا را.
مثلا خواستی مچ منو بگیری؟
عزیزم اونی که من ندیدم ابوریحان بیرونیه. خب چکار کنم همتون یک جور حرف می زنید . اونم تازه به زور .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi