شناسه خبر : 107466
یکشنبه 24 دي 1402 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نهمین دوره آموزش سلامت جانبازان شیمیایی استان مازندران برگزار شد

فاش نیوز - اختتامیه نهمین دوره آموزش سلامت جانبازان شیمیایی استان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.
 
نهمین دوره آموزش سلامت جانبازان شیمیایی استان مازندران برگزار شد
به گزارش ایثار، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در اختتامیه نهمین دوره آموزشی سلامت همسران و جانبازان شیمیایی استان در دانشگاه علوم پزشکی در ساری، گفت: جانبازان عزیز جسم خود را برای مردم، مملکت، دین و خدا تقدیم کردند و جانشان را چهل سال به رنج و عذاب انداختند و قطعا ذره‌ای پشیمان نبوده و خدا را هم شکر می‌کنند که آنها را برای این مسئولیت انتخاب کرد.
آیت‌الله لائینی افزود: لحظه به لحظه زندگی جانبازان خودش یک شهادت است، درود خدا بر این صبر، بصیرت و استقامت، بر این شهیدان زنده و همسران فداکار و پرستار آنها، کسانی که مثل یک پروانه هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جامعه و مسئولان نسبت به شما باید خیلی احساس مسئولیت کرده و قدردان باشند، از جانبازان و همسرانشان تشکر و قدردانی می‌کنم و از خدای بزرگ برای تمامی شما سلامتی، عافیت و صبر طلب می‌کنم چرا که شما اسوه صبر هستید.
عباس‌نژاد، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی به نمایندگی از سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران،  سلیلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، ظفرمندی معاونت سلامت دانشگاه و نجفی رئیس بنیاد ساری در این مراسم حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi