شناسه خبر : 107851
شنبه 07 بهمن 1402 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکل ظاهری مشکلات ایثارگران و بی خبری مردم و مسئولین

جواد ادبی ممقانی - برخی به دنبال مشکلات مصداقی ایثارگران هستند ولی مطلع نیستند که یک جانباز برای داروهای حیاتی خود باید کل داروخانه‌های شهر را درنوردد تا داروهای خود را بیابد و از آن سو هم شرکت بیمه دی بجای مصرف دارو و درمان توصیه‌های پیامکی بهداشتی پیشگیری از بیماری‌های مختلف ارسال نماید و یا اینکه علیرغم شمولیت جانباز بر ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران علیرغم شکوائیه در مرجع قانونی نه سازمان و اداره متبوع به قانون تمکین نماید و نه بنیاد شهید و این وسط معلوم نشود بالاخره مطالبه گر حق قانونی، دیگر از چه مرجعی باید حق خود را پیگیر باشد و لاجرم مجبور هست دندان روی جگر گذارده و ساکت باشد و مسئولین هم بی نظر و بی خیال از اجرای حکم قانون. 

 در نتیجه می‌شود در کشور قانون نوشت و آبروی ایثارگران را با تقنین های آبکی برد تا بگویند که ایثارگران بردند و خوردند و آن مدیر دولتی با ادعای پرتوقع بودن ایثارگران صحه بگذارد تا اجرای احکام قوانین ایثارگری همچنان ابتر بماند و این دور تسلسل باطلی هست که در تمام ادوار دولت‌ها و مجالس تکرار شده و میشد و با این روال در بر همان پاشنه خواهد چرخید و اگر بخواهیم این دمل چرکین امور ایثارگران را بشکافیم، هفتاد من کاغذ خواهد بود.
اینستاگرام
آنانکه باید بدانند می‌دانند.
عاقلان دانند...
آقا این بنزینهایی که داخل کارت سوخت مان بود چه شد؟ چرا یک شبه غیب شد؟؟ این دیگه چه بساطی هست راه انداختن؟ شب خوابیدیم صبح پاشدیم هیچی سرجاش نیست...... !!!
اقای قاضی زلده ظلم بر جانبازان زیر 25 درصد را پایان دهید.
این چه دکترهایی است که در کمسیون بنیاد تهران گذاشتید و چه دستوری به انان دادی اصلاح کن و از ظلم به خانواده من و امثال من دست بردار
آقای دکمه یقه بسته ..... خودش دکتره ۲۵ درصد برای خودش تشخیص داده برای من و امثال ما که نمیدهد!. ! درسته ؟؟؟ کاش درصد را قاطی بازی ها و منفعت خودشان نکرده بودند ... امان از سیاست و خدانشناسی کاش بار و بندیلشان را جمع میکردند و میرفتند ما نماینده و مسئول نخواستیم به چه زبونی بگیم بروووووو
سلام ، بنیاد شهید بیشترین بودجه را بین ارگانهای دولتی در اختیار دارد اما از کمترین نظارت برخوردار است. طبق قانون هر ارگانی از بودجه دولتی استفاده کند میبایست تحت نظارت قرار گیرد اما بنیاد از نظارت معاف است در حالیکه حدود صددرصد بودجه دولتی استفاده میکند.
اگر ایثارگر از عملکرد بنیاد شکایت داشته باشد به کمیسیونی ارجاع میشود که زیر مجموعه بنیاد است بنابراین یک ارگان بدون نظارت و بدون حق شکایت از طرف ایثارگران را چگونه خطاب کنیم؟
بانک وبیمه دی نتیجه زایمان خود حضرات است که گند کاریشان به بیرون درز نکند و هر چی چپاول کردند صداش به بیرون نرود
برادر عزیز قانون جالب ولی مجری بیرحم . به نام عیسی به کام موسی عمل نمیشه وقت همین خود کرده را تدبیر نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi