شناسه خبر : 108053
پنجشنبه 12 بهمن 1402 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران در دولت سیزدهم در استان گلستان تبدیل وضعیت شدند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان بر اساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران می‌شوند.

بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران در دولت سیزدهم در استان گلستان تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری گروه حماسه و جهاد دفاع مقدس، محمدعلی طالع‌زاری در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در دولت سیزدهم دو پروژه بسیار مهم در گلستان را تحویل جامعه ایثارگری می‌دهیم.

وی ادامه داد: از محل رهاورد سفر نخست رئیس‌جمهور موضوع ۲۶ میلیارد تومان و در سفر دوم رئیس‌جمهور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع ایثار در نظر گرفته شده است.

طالع‌زاری بیان کرد: پارک سلامت را در سطح استان گلستان در روستای قرن‌آباد پیگیری می‌کنیم که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و در صورت اختصاص ۲۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان براساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران است و ۴۳۳ فرزند شهید در سطح استان گلستان در دولت سیزدهم استخدام رسمی شدند.

مدیرکل بنیاد گلستان ابراز داشت: ۸۸۵ نفر از فرزندان شهید نیز در مرحله مصاحبه هستند که پس از آن تعیین و تکلیف می‌شوند، نزدیک سه هزار نفر بیکار در جامعه ایثارگری داریم که‌امید داریم با این اقدامات بخشی از وضعیت استخدامی آن‌ها تا اسفند ماه امسال مشخص شود.

طالع‌زاری بیان کرد: ۲۲ زندانی سیاسی قبل از انقلاب داریم و در حال تدارک دیدار استاندار گلستان با این زندانیان قبل از انقلاب هستیم.

وی گفت: تکریم از فجر آفرینان، نواختن زنگ ایثار و شهادت در نخستین روز از دهه فجر، رژه موتوری، اردو‌های یک روزه خانواده شهدا، تئاتر خیابان ایثار و شهادت، برپایی میز خدمت و طرح سپاس و برگزاری یادمان شهدای آبروی محله از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیدیم.

انتهای پیام/ 141

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi