شناسه خبر : 30488
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه ماجرای بنیاداراک

آنچه در خصوص برادر همرزم جانبازمان در بنیاد اراک و مسئولین محترم قضائی اراک اتفاق افتاده است اتفاق نامیمونی بوده که جدا از هرگونه قضاوتی از حقیری چون من موجبات جریحه دارشدن قلب امت حزب الله و جامعه بزرگ ایثارگری است

جانباز ربذه نشین - آنچه در خصوص برادر همرزم جانبازمان در بنیاد اراک و مسئولین محترم قضائی اراک اتفاق افتاده است اتفاق نامیمونی بوده که جدا از هرگونه قضاوتی از حقیری چون من موجبات جریحه دارشدن قلب امت حزب الله و جامعه بزرگ ایثارگری است و بنده دخلی در قضاوت نداشته و ندارم . ولی آنچه که موجب می شود آدمی نسبت به اتفاقات همچنینی واکنش نشان دهد علل ریشه ای چنین اتفاقاتی است که بوجود می آید است !

چندماه قبل یکی از عزیزان جانباز از تبریز میهمان حقیر بود و حکایتی را نقل کرد که برای آقای ساقی هم نقل کردم و ایشان اصرار داشتند که آنهارا بنویسم ونشردهم ولی حفظ حرمت نظام و جامعه معزز و عظیم ایثارگری مانع نشر آن از طرف حقیر میشد ولی اتفاق افتاده در بنیاد اراک ناخواسته حقیر را به جائی رساند که احساس تکلیف شرعی کردم ! آن روز آن برادر جانبازعزیزمیهمان تبریزی حقیر برایم نقل فرمودند که : در تبریز یکی از جانبازان 45% بسیجی که خودش در سال های دفاع مقدس از خانواده ای متمول و معروف تبریز بود و در طول جنگ تحمیلی از مال و جان خویش هم ایثاربسیار کرده ، بطوری که کمک هزینه خانواده بعضی رزمندگان متأهل را هم متقبل می شد و از این راه هم فداکاری می کرد و پس از دفاع مقدس هم مدتی در بیمارستان ها از جیب خود موارد مجروحیت و جانبازی خودش را بدون تحمیل هزینه به سپاه و بنیاد درمان می کرد تا اینکه در سیر درمان خود تمام دارائی و ارثیه پدری اش راهم از دست می دهد و بناچار یاری از بنیاد می طلبد و مطلع می شود که جانباز حالت اشتغال شناخته شده و تا به حال از حقوق حالت اشتغالش هم استفاده نکرده است و از آن تاریخ به بعد از حقوق حالت اشتغال خود امرار معاش کرده و ازدواج می کند و دارای 4 فرزند می شود !

این عزیز در ادامه تعریف حکایت خود گفتند : این برادر جانباز 45% که بعلت وجود ترکش های متعدد در نواحی سر و صورت و مغز دچارتشنج مکرربوده و به تشخیص پزشکان معالجش روزانه باید3 تا 4 قرص دپاکین فرانسوی (ضدتشنج)مصرف کرده و با جمیع داروهای اعصاب و روان  مصرفی، روزانه باید 16 قرص مصرف می کرد ! (حقیر چون خودم چنین مشکلاتی را دارم درک آن برایم سهل است که فقط مصرف همین مقدار دارو چه عوارض جانبی را به همراه دارد ! ) تا اینکه این عزیز دچار مشکلات کلیوی شده و یک کلیه اش را هم از دست می دهد و از حقوق حالت اشتغال اش (ماهانه یک میلیون تومان با داشتن پنج سر عائله و قسط های مسکن خریداری شده و غیره ....) همسر همراهش که تنها همراه غمخوارش بود دچار بیماری می شود و مشکلات روحی و روانی همسرش منجر می شود که دندانه ایش را از دست بدهد و برای هزینه پروتز دندان(دندان مصنوعی) همسرش عاجز می شود و راهی بنیادتبریز و استان آذربایجانشرقی می شود که متاسفانه بنیادهزینه پروتز دندان را متقبل نمی شود و تقاضای وام از بنیاد می کند !

حال عزیزان من بشنوید از حکایت این دلاور مرد جانباز بسیجی که با معرفی بنیاد به یکی از بانک ها 3 میلیون تومان وام با سود 24% می گیرد !!!! حال این عزیز با عدم توانائی دریافت وام از بابت بازپرداخت اقساط آن دچار مشکل می شود و با مدیرکل محترم بنیاد استان خود موضوع را مطرح می کند و با جر وبحث واقع شده میانشان ، این برادرعزیز سکته مغزی کرده و اینک زمین گیرشده است !!!

حقیر با حس تکلیف شرعی و با درک شرایط قوانین موجود بنیاد شهید و امور ایثارگران اینک از شما عزیزان می پرسم که : آیا ما هرکدام در مقابل چنین وضعیتی که برای یک رزمنده 8 سال دفاع مقدس بسیجی و جانباز45% جنگ تحمیلی پیش می آید مسئول نیستیم ؟؟ بله. حقیر مسئولم که فریاد تظلم این برادر جانباز عزیز را (از زبان دلاورمردی دیگر و به تحقیق صحت موضوع را دریافتم !)شنیدم و دم نزدم !! شاید بحق آن مدیرکل محترم طبق قانون بفرمایند که : دستشان از نظر قانونی بسته است و نمی توانند کاری انجام دهند. ولی آقای مدیرکل محترم بنیاد استان آذربایجان شرقی ! شما وجدان بیدار دارید که از خود بپرسید : من مدیرکل زبان گویای هزاران فریاد حاصل از رنج در مقابل مسئولین استانی خود (استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، نمایندگان محترم تبریز و استان و حتی ریاست کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جناب حجت الالسلام حاج آقای شهیدی) هستم ؟؟ یا باید محکم بچسبید به میزریاست دنیوی خود که از دست ندهید ؟؟ اگر مسئولی شما را مدیرکل تعیین می کند و این اختیارات را به شما عزیز نمی دهد که از آلام و دردهای جامعه ایثارگری بکاهید شما مکلف نیستید که استعفا داده و زمینه را برای فردی خدوم به جامعه ایثارگری مهیا کنید ؟

حال حتما" امروز مدیران محترم بنیاد استانی وکشوری هجوم می آورند به فاش نیوز عزیز که : معرفی کنید این جانباز عزیز را تا مشکل وی را حل کنیم و یا اینکه چنین اتفاقی کذب محض است !؟ عزیزان بنیاد نشین من حقیر هزاران تکذیبیه بفرستند صورت مسئله پاک نمی شود. مگر آبروی مومن را به این راحتی بردن جائز است ؟ درجامعه ایثارگری امروزی وجود چنین مشکلاتی انکارناپذیر بوده و موجبات خسر الدنیا و الاخره شدن عده ای از مسئولین خواهد شد !!

اینک روی سخنم با برادر همرزم دوران 8 سال دفاع مقدس عزیزم حاج آقای شهیدی نماینده امروز مقام عظمای ولایت و معاون رئیس جمهوردر بنیاد شهید وایثارگران است که : برادر عزیز من ! شما که مدیران کم ظرفیت که می گزینید و این اتفاقات می افتد درپیشگاه عدل الهی چگونه جوابگو خواهید بود ؟ بنده از شما شناخت نسبی دارم عرض می کنم برای  عقبای خویش هم فکری بکنید که مبادا در مقابل خداوند و ائمه اطهار ، امام شهدا(ره) ، خونهای مقدس شهداکه این انقلاب و نظام وابسته به آنهاست مبادا شرمنده شوید و الا........... !!!

ودر نهایت به رئیس جمهورمحترم ، روسای قوا ، نمایندگان محترم مجلس و وزرا و حتی فرمانده هان محترم نیروهای مسلح، از سپاه گرفته تا ارتش و نیروی انتظامی عرض می کنم که : گول ریاست چندروزه دنیوی و حقوق های آنچنانی خود را نخورید که شما را از محرومین و پابرهنگان، آن وارثان واقعی انقلاب غافل کند و برای یوم الحساب دست خالی باشید !! هزینه های این چنینی درسال جمعاً از بریز و بپاش های آنچنانی مدیران و هزینه های فوتبال بازیکنانی که هزینه خالکوبی شان از هزینه یک دست پروتز دندان بالاتر می رود و چپاول های امثال بابک زنجانی و ...... بیشتر است ؟؟

ناله را هرچند  می خواهم که پنهان درکشم

سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن

خدایا دستگیرمان باش تا غافل نشویم از پابرهنگان و دردمندان و عاقبت بخیر شویم انشاالله

کد خبرنگار: 14
اینستاگرام
آقاى ربذه نشين لطفا چيزى را كه نميدانيد زود قضاوت نكنيد
جريان دعواى اراك اصلا ربطى به بنياد ندارد
يكى از جانبازان به اتفاق خانواده و دوستانش در خيابان يكى از كارمندان بنياد را به قصد كشتن ميزنند و جسم نيمه جان او را به بيمارستان و پزشكى قانونى ميبرند و آن كارمند از جانباز شكايت ميكند و به دستور قاضى دادگاه جانباز و ضاربان به زندان ميروند ولى با تقاضاى مسولين بنياد از آن كارمند خواسته ميشود كه كارمند رضايت دهد و جانباز از زندان خارج شود و هم اكنون ايشان با وثيقه آزاد ميباشد .
قرار نيست اگر كسى جانباز شد و به هر كسى صدمه وارد كرد دادگاه ها ايشان را مجازات نكنند
لطفا دقت كنيد و بيهوده از چيذى كه خبر نداريد قضاوت نكنيد.
بنام خدا . سلام مومن خدا . اصلا بنده حقیر نه قضاوت کرده ام و نه دخل و تصرفی در خصوص ماجرای اتفاق افتاده کرده ام متاسفانه شما عزیز مطلب حقیر را یا کامل نخوانده اید و یا درک نکرده اید . بنده عرض کردم و باز هم عرض میکنم که ماجرای درگیری هرچه بوده برای جامعه بزرگ ایثارگری که نتواند بدون اینکه قاون ورود پیدا کند نتواندفیصله دهدقابل هضم نبوده و نیست ! حقیر به عنوان یک جانباز عرض میکنم که ساختمان بنیاد مثل خانه پدری ایثارگران میماند و عزیزانی که شاغل در آن هستند حتما باید درک آنرا داشته باشند با جامعه ایثارگری روبرو هستند که امروزه با هزاران مشکل رنگ به رنگ مواجه هستند کمی تحمل این دلاوران و درک و کمک به این عزیزان زیاده طلبی هست ؟ خواهش میکنم عزیز من ورود نکنیم به اینکه حقیری روسیاه چون بنده قضاوت کرده ام که حق با کدام عزیز بوده و یا نبوده ! کار در بنیاد همچون کار در دیگر ادارات و نهادها نیست چون بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) فرمودند : خدمت به جامعه ایثارگری ، خانواده شهدا ، جانبازان خدمت به نبی اکرم(ص) است ! این نشانه کار برای خداست و تحمل به خاطر خدا و دستانی گره گشا برای خدا !! این چنین کاری را با کار در دیگر ادارات میشود مقایسه کرد !؟ حتما باید عزیزان شاغل در بنیاد مرهم گذاران دردهای عدیده ایثارگران باشند . انشاالله که چنین باشد . التماس دعا
توکه اطلاع کافی نداری چرا الکی قضاوت می کنی می دانم نمک پاش زخمی
مظلوم رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس ؟!

همه بی حقوق و همه بی معیشت و همه فقیر زمانه ؟!

خدایاااااااااااااااااااااااااااا
حسن جانباز عزیزم ..می دانید در عرف به تعریف شما چی می گن ؟
من و شما شنیده های درست و نادرست خود را تعریف می کنیم ...فاش نیوز سیاست میشه ؟؟؟
اگه زحمت نیست برو ببین برادرا چه صادقانه از خدا طلب کردند برای فاش مشکلی پیش نیاد ...
اخوی جان ...آن برادر جانباز که ...نبوده تا بی دلیل کارمند بنیاد را بزند آنهم به قصد کشت !!!! خوب طاقتش تمام شده ...در گفته هایتان تناقض هست ...چطور کتک خوردن کارمند بنیاد بی ربط به بنیاد است ؟؟؟؟
البته من یه گله از فاش هم دارم .. .گلم واقعا خیلی سخته یه خبر موثق و درست در این باره به ما گزارش بدی ؟؟؟؟
آخه فکرشو بکنید ..گیرم جانباز طاقت و توانش تمام شده ... بکار بردن واژه فامیل یا دوستان از نظر حقوقی مترتب بر جوابگویی است؟؟؟
لطفا همه خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند ...بی شک مدیر سایت این گره کور را باز می کند ..
ازاده جانبازرزمنده دفاع مقدس هستم میخواستم بگم خدااون بالا شاهده همه این قشر مشکل دارن چه مالی چه روحی روانی وچه خوانوادگی بخدا گوش شنوایی نیست من که سپردم به خدا تاخودش جوابشونا بده .ماراشرمنده زنوبچه کردن کسی نیس حالمونو بپرسه ای کاش کسی این پیامارو بخونه .ازخدامیخوام که کاری بکنه تا پیام منو اقای شهیدی بخونه ویه زنگ به من بزنه اگه انسانه دورازپست ومقام فقط باخودش میخوام صحبت کنم نه مدیرورییسو غیره فقط خودش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi