شناسه خبر : 30586
سه شنبه 16 دي 1393 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای شهرکرد

به گزارش «ایثار»، سرهنگ پاسدار مهران مرادی با اعلام این خبر، گفت: دومین یادواره 883 شهید شهرستان شهرکرد و 280 شهید استان در عملیات غرورآفرین کربلای 5 و 9 سردار شاخص این عملیات، ساعت 9 صبح پنجشنبه 18 دی ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد به برنامه های جانبی این مراسم باشکوه اشاره کرد و افزود: با حضور یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان و شهرستان شهرکرد، بسیجیان و مسئولان و کارکنان ادارات در این مراسم معنوی به مقام والای اسوه های ایثار و شهادت ادای احترام می شود و از خانواده سرداران شاخص عملیات کربلای 5 تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه میثاق با شهیدان همزمان با این یادواره 17 دی با حضور مسولان استان و شهرستان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افتتاح می شود و تا  19 دی برای بازدید علاقمندان دایر است.

مرادی از برگزاری نشست رزمندگان گردان های یا زهرا (س) و  امام سجاد (ع) که در عملیات کربلای 5، جزء یگان های عمل کننده اصلی بودند، خبرداد و گفت: ‌این نشست نیز،  دوشنبه 15دی ماه با حضور فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام از نورافشانی بام شهرکرد در شب جمعه 19 دی ماه با حضور بسیجیان در تپه نورالشهدا و جوار قبور مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی در پایان از مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد، خانواده های معظم شهدا،  بسیجیان و فرماندهان و اقشار مختلف  مردم ولایتمدار و دوستدار فرهنگ ایثار و شهادت برای شرکت در این مراسم یادواره دعوت کرد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi