شناسه خبر : 31072
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنگ ایثار در قم

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: خون شهدای انقلاب طومار نظام طاغوتی را در هم پیچید و نظام اسلامی را در این کشور مستقر و تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در اولین جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی در بنیاد شهید وامور ایثارگران قم افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران به پیروزی رسید و حفظ همان روحیه ایثار و شهادت و ولایت مداری توانست چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدات دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: اکنون سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که جمهوری اسلامی عزتمند مسیر پیشرفت را با تمام تهدیدات و تحریم ها و خدعه ها و فتنه های دشمنان طی می کند و امید ملتهای آزاده و مسلمان است.

هاشمی اضافه کرد:امروز نه تنها فتنه‌ها و تهدیدات دشمنان نتوانسته به این ملت و نظام آسیبی برساند بلکه این ملت با بصیرت و ولایت‌مدار قوی‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف در دنیا می‌درخشد و الگویی برای انقلاب‌های آزادی خواه در دنیا است و این همان تحقق اهداف شهیدان است.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در زمانی به پا خاستند که کشور در شرایط اختناق بود و مظلومانه توسط رژیم سفاک ترور شدند و در زندانها زیر شکنجه های وحشیانه به شهادت رسیدند، مردم شهر خون و قیام نیز در دوران انقلاب از 15خرداد 42آغاز نهضت حضرت امام تا 19دی 56 و سپس پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 57 ، بیش از 100شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

هاشمی ادامه داد: ملت ایران با حضور و حمایت خویش در صحنه های مختلف و حساس تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده که همواره وفادار و پشتیبان ارزشهای شهدا و امام شهیدان است و استوار در مسیر حفظ این ارزشهای اسلامی و استقلال و آزادی کشور گام برمی‌دارد.

وی افزود: کمیته ایثارگران دهه فجر با 15فعالیت مختلف و با مشارکت 17دستگاه فعالیت خود را در راستای گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در قم آغاز کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه میهمانی لاله ها، مراسم های تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده‌های آنها، دیدار با خانواده شهدای انقلاب ، افتتاح و نامگذاری پروژه‌ها به نام شهدا، غباروربی گلزار شهدای گمنام، نواختن زنگ ایثار، یادواره شهدای فرهنگی، حضور ایثارگران در راهپیمایی 22بهمن، نصب عکس شهدای انقلاب و برپایی نمایشگاه انقلاب بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi