شناسه خبر : 31185
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ دوم کتاب «مسلخ عشق»

به گزارش «ایثار»، غلام‌رضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست با اشاره به برگزاری کنگره‌ی ملی داستان‌نویسی روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس در قزوین، گفت: این کنگره با حضور مسئولان استانی و کشوری، مردم و روحانیت شهید پرور، 14 اسفند امسال در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همزمان با برگزاری این کنگره، نمایشگاه معرفی شهدای روحانی استان قزوین برپا می‌شود، افزود: تلاش ما بر این است که این نمایشگاه، همزمان در سایر شهرهای استان نیز برگزار شود.

حقایق‌پور با بیان اهمیت نشر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: انتشار کتاب مسلخ عشق، کاری ماندگار در معرفی شهدای طلبه و روحانی استان قزوین بود و امیدواریم پس از اصلاحات جدید، شاهد انتشار چاپ دوم این کتاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین 84 شهید طلبه و روحانی در دفاع از اسلام، تقدیم نظام کرده است، گفت: هدف از برپایی نمایشگاه، معرفی و یادآوری جانفشانی‌های شهدای روحانی در طول 8 سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان می‌باشد.

همچنین در این نشست، انعکاس برنامه‌ها در سطح رسانه‌های ملی و محلی، استفاده از آثار حجمی شهدای روحانی در نمایشگاه، تهیه و توزیع بسته فرهنگی، تهیه و پخش کلیپ معرفی شهدای روحانی و طلبه‌ی استان، برپایی نمایشگاه معرفی شهدای روحانی در شهرستان‌های استان و برقراری ارتباط با خانواده شهدای روحانی جهت ارائه آثار موزه‌ای شهدا، از جمله برنامه‌های پیشنهادی در این جلسه بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi