شناسه خبر : 31391
شنبه 11 بهمن 1393 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«صد نشان از بی‌نشان»

مستند «صد نشان از بی‌نشان» زندگی و فعالیت‌های شهید سردار شهید حشمت‌الله امینی جانشین گردان حمزه سیدالشهدا را به تصویر می‌کشد.

 

اکبر پیش‌بین کارگردان و تهیه‌کننده این مستند تلویزیونی به خبرنگار ایسنا گفت:این مستند 31 دقیقه‌ای که به نوعی مظلومیت شهید امینی هم را به تصویر می‌کشد،فردا شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت 18:10 از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.

حشمت‌الله امینی مهرماه 1345در شهرستان سرپل ذهاب متولد شد. در عملیات‌های قادر و کربلای 5 آنچنان درخشیدند که تمام همرزمان و فرماندهان آن عملیات مهبوتش شدند.در عملیات والفجر 9 مجروح شد ولی همچنان به رزم با دشمن ادامه داد.

روز قبل از عملیات نصر 7 هنگامی که خبر می‌رسد گردان حمزه سید الشهدا شب اول وارد عمل نمی‌شود، نگران و بیقرار می‌شود که خود را به گردان‌های خط شکن برساند. اصرار هم رزمانش موثر نمی‌افتد با گردان خیبر از تیپ نبی‌اکرم (ص)وارد عملیات می‌شود در ضمن حمله جلوتر از همه و با بچه‌های اطلاعات عملیات حرکت می‌کند و با دشمن درگیری تن به تن می‌کند. در نبرد تن به تن بعضی‌ها گفتند که خیلی جلوتر از بقیه مجروح شده و شهید شد و ... ولی هیچ چیزی مشخص نبود نه شهادت نه اسارت فقط همین را گفتند که مفقود الاثر شده است... .

 

منبع: ایسنا

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi