شناسه خبر : 31765
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلاب اسلامی همچنان پیش رونده و پیش برنده است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره 107 شهید نوجوان استان سمنان، گفت: با رهبری و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب همچنان پیش رونده و پیش برنده است.

 به گزارش «ایثار»، یادواره 107 شهید نوجوان استان سمنان به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح روز یکشنبه 19 بهمن 93 در سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در محفل شهدای دانش آموز، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به خانواده های شاهد و ایثارگر، مسئولان و دانش آموزان حاضر در جلسه تبریک گفت و تصریح کرد: مخاطب امروز ما، شما  دانش آموزان هستید و قرار است با تاریخچه انقلاب اسلامی آشنا شوید.

وی با بیان نحوه شکل گیری ریشه های انقلاب اسلامی و مسیر پر فراز و نشیب مبارزات امام(ره)، فشارها، محدودیت ها، محرومیت ها و تبعیدهای ایشان، معمار انقلاب اسلامی را شخصیتی الهی و ممتاز و بارز معرفی کرد و اظهار داشت: اگر هر حکومت یا انقلاب دیگری می بود قطعاً با این هجمه وسیع دشمنان از هم می پاشید لیکن به فضل الهی و با رهبری و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری، این انقلاب همچنان پیش رونده و پیش برنده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی از جوانان خواست اسیر تبلیغات دروغین دشمنان نشده و با تحصیل علوم روز و تزکیه نفس، نقشه های دشمنان نظام را خنثی کنند تا به یاری خداوند شجره طیبه انقلاب به ثمر بنشیند .

حجت الاسلام حسن فریدون، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر با اشاره به جایگاه ایثارگری استان در سطح کشور و آمار شهدای دانش آموز به ذکر برخی ویژگی های شخصیتی و اخلاقی و معنوی شهدای دانش آموز پرداخته و با ذکر خاطره ای از مادر یک شهید دانش آموز، نسل جوان را به الگو پذیری از شهدای دانش آموز فراخواند.

شکرویان، مداح اهل بیت و فرزند شهید، ضمن بیان خاطره ای از پدر شهیدش به وصایای موکد پدر در خصوص جدی تلقی کردن نماز اول وقت، درس خواندن و احترام به مقام مادر اشاره کرد و به مرثیه سرائی در وصف شهید نوجوان کربلا، حضرت قاسم(ع) پرداخت.

در بخش پایانی این یادواره از 27 خانواده شهید نوجوان زیر 15 سال استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi