شناسه خبر : 32259
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطاء 140 شناسنامه شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا 140 شناسنامه شهید در مراسمی ویژه به خانواده‌های آنان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- عابدین عابدی مقدم از آغاز صدور شناسنامه شهدای شاخص خراسان رضوی خبر داد و عنوان کرد: طرح صدور شناسنامه‌های ویژه شهدا توسط اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی اجرایی شده است و در حال حاضر شناسنامه‌هایی از شهدای خراسان رضوی صادر می‌شود تا در سالروز بزرگداشت شهدا ضمن رونمایی به خانواده‌های آنان تقدیم شود.

 

عابدی مقدم خاطرنشان کرد: در 22 اسفند امسال همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا نخستین شناسنامه رسمی جمهوری اسلامی با شکل و شمایل ویژه شهدا صادر می‌شود و به 140 خانواده معظم سرداران شهید، تک فرزند شهید و خانواده‌های شهدای دارای مدال ایثار اعطا می‌شود.

 

وی افزود: این اقدام توسط اداره کل ثبت احوال و با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: طی مراسمی ویژه این شناسنامه‌های صادر شده به خانواده‌های معظم شهدا اعطا می‌شود و پس از آن برای کلیه شهدای استان این شناسنامه‌ها صادر می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi