شناسه خبر : 32626
یکشنبه 17 اسفند 1393 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدرقه دومین کاروان دانشجویی کردستان

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: باید سیره‌ شهدا در جامعه علمی به ویژه در محیط‌های دانشگاهی نهادینه و فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سردار حمزه فلاح، امروز(16 اسفندماه) در مراسم بدرقه دومین کاروان دانشجویی استان کردستان در دانشگاه پیام نور سنندج، اظهار کرد: عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و شادت‌های رزمندگان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از سالیان سال هنوز هم هستند کسانی که سیره شهدا را زنده نگه می‌دارند، افزود: هدف از اردوهای راهیان نور پیوند میان نسل گذشته و جوان امروز کشور است. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که جوانان خود را فرهنگ دفاع مقدس و سیره آشنا کنیم زیرا سیره شهدا، سیره‌ اسلام و پیامبر اکرم(ص) است و باید سیره‌ شهدا در جامعه علمی ما به ویژه محیط‌های دانشگاهی فراگیر شود و به دانشجویان منتقل شود.

 

سردار فلاح بیان کرد:‌ شهدا منتخبان الهی هستند و کسانی‌ که توفیق حضور در سرزمین‌های نور را پیدا می کنند منتخبان شهدا هستند.

 

وی اظهار کرد: سرزمین‌های راهیان نور قطعه‌ای از بهشت هستند و اگر در آنجا دیده دل باز کنید می توانید ذکر و اخلاص شهدا را ببینید.شهدا درس اخلاص، مقاومت، از خودگذشتگی و پایداری را به ما نشان دادند و دانشجویان هم باید سفیران شهدا در دانشگاه‌ها باشند.اگر رزمندگان و شهدای ما ایمان و اعتقاد و خداباوری را نداشتند به سادگی از اصلی ترین سرمایه وجودی خودشان یعنی جانشان نمی گذشتند.

 

سردار فلاح خاطرنشان کرد: امروز به صورت همه جانبه در مقابل جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن قرار داریم و باید جوانان ما با تاسی از شهدا راه را بر عرصه اندام غربی‌ها ببندند.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم کسانی که به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند از این فرصت بدست آمده بهترین استفاده را ببرند و در زندگی خود، شهدا را الگو قرار دهند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi