شناسه خبر : 33355
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدای شهرستان گچساران

رییس بنیاد گچساران گفت: دفاع از ولایت سفارش همیشگی شهیدان است و همه باید از ولایت و نظام دفاع کنیم.

به گزارش «ایثار»، سیروس باوی دردیدار با خانواده شهدای شهرستان گچساران، اظهار داشت: هدف از دیدار با خانواده شهدا این است که نام و یاد آنان فراموش نشود و درس ایثار، اخلاص، فداکاری و زیر بار ذلت نرفتن را از شهدا بگیریم.

 وی افزود: شهدای ما درس شهادت را از سالار شهیدان گرفته‌اند که هرگز زیر بار ذلت نرفتند و همه دارایی خود را در راه اسلام فدا کردند و امام حسین(ع) حتی فرزند 6 ماهه‌اش را در این راه نثار کرد پس ماندگاری و بقای اسلام مدیون خون امام حسین(ع) و فرزندان و یاران آن حضرت است.

 باوی با بیان اینکه نباید سفارش‌های شهدا را از یاد ببریم، اضافه کرد: دفاع از ولایت سفارش همیشگی شهیدان است و همه باید از ولایت و نظام دفاع کنیم و سفارش دیگر آنان که حفظ ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب و عفاف است را به کار ببندیم زیرا اطمینان داریم با حفظ ارزش‌ها و حجاب نیز می‌توان مراتب و مدارج علمی را پیمود و حجاب مانع پیشرفت نیست.

وی با اشاره به اینکه برای دین تبلیغات لازم انجام نشده است، گفت: مردم منطقه ما نسبت به مبانی دین پایبند هستند اما باید بدانیم که برای شهدا و ارزش‌ها سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم که می‌توان بااین دیدار ها مروج فرهنگ ایثار وشهادت باشیم.

رئیس بنیاد گچساران در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و این انقلاب و نظام به پشتوانه خون و ایثار شهیدان توانست شکل بگیرد و تداوم پیدا کند که ملت ایران هرگز این خون‌ها و ایثار شهیدان را از یاد نمی‌برد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi