شناسه خبر : 33365
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بودجه کانون های فرهنگی شاهد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال رایزنی با مجلس برای افزایش بودجه فرهنگی بنیاد هستیم گفت: کانون های فرهنگی شاهد و ایثار در دانشگاه ها راه اندازی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره ی اولویت های فرهنگی سال 94 بنیاد گفت:امسال دانشجویان و دانش آموزان ساماندهی بهتر می شوند.

وی افزود:تعداد 170 دانشجو شاهد و ایثارگر داریم  که در تلاشیم هسته های کانون فرهنگی را در دانشگاه ها فعال کنیم و برای راه اندازی کانون های فرهنگی از ظرفیت دانشجویان بهرمند خواهیم شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد:یکی دیگر از فعالیت های ما تقویت تربیت بدنی خانواده های شاهد و ایثار گر است چراکه سن اکثر خانواده ها رو به کهولت است لذا باید بحث سلامت و تربیت بدنی تقویت شود.

وی ادامه داد:سال گذشته نتوانستیم بودجه خوبی را به در حوزه تربیت بدنی به استان ها تخصیص دهیم اما امسال درتلاشیم تا بودجه این حوزه افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین موذنی بیان کرد:بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 94 رشد خوبی نداشته است اما با کمیسیون فرهنگی مجلس در حال رایزنی هستیم تا این بودجه افزایش یابد.

اینستاگرام
سلام بر امام وشهدا
آقای موئذنی تا کنون بیش از چند ساله در راستای واحد فرهنگی بودجه نگذاشتید میدانید ضعف ار کجاست اول اینکه شماها فقط به دنبال نفع خودتونید دوم شما اینکاره نیستید سوم بودجه نویسی بلد نیستید واهم ومهم می کنید بیاد آن روزی باش که به دنبال جای گاه می گشتی حالا نوک دماغتو میبینی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi